مصدومیت را پشت سر گذاشتم/ بدون هیچ دغدغه‌ای در حال تمرین هستیم

مصدومیت را پشت سر گذاشتم/ بدون هیچ دغدغه‌ای در حال تمرین هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم دلخانی عضو تیم اعزامی به جام ابراهیم مصطفی مصر و رنکینگ اتحادیه جهانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی بیان کرد: از ۲۰ خرداد که عمل جراحی انجام دادم ۸ ماه از میادین دور بودم و تقریباً ۶ ماه درگیر کارهای فیزیوتراپی و توانبخشی بودم. دو ماهی است تمرینات خود را شروع کرده ام و در اردوهای آماده سازی تیم ملی حضور یافته‌ام.

وی با بیان اینکه روزهای سختی را سپری کردم، ادامه داد: خدا را شکر با این وضعیتی که دارم از خودم راضی هستم و توانستم در اولین رقابت پس از مصدومیت که شرکت کردم به مدال طلا برسم و مزد دردهایی که در طول این چند ماه کشیدم را بگیرم.

دلخانی به رقابت‌های رنکینگ مصر اشاره کرد و گفت: در دور اول توانستم کشتی گیر قرقیزستانی را مغلوب کنم، در دور دوم کشتی گیر مولداوی که دو مدال طلا و نقره جهان را در کارنامه خود دارد را شکست دادم و موفق شدم در مرحله نیمه نهایی نیز کشتی گیر قزاقستانی را شکست دهم. در نهایت در فینال ابولادزه گرجستانی که دو سال پیاپی صاحب مدال نقره جهان شده بود را شکست دادم و صاحب مدال طلا شدم.

دارنده مدال طلای جهان افزود: یک سالی هست که در شهرداری شیراز استخدام شده‌ام و مشغول به فعالیت هستم، خدا را شکر دغدغه‌ای برای این موضوع ندارم و تمام فکر و ذکرم کسب خوشرنگترین مدال‌ها در میادین مختلف برای کشورم می‌باشد.

این کشتی گیر اهل شیراز استان فارس اظهار کرد: کمپ تیم‌های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بهترین کمپ‌های حال حاضر جهان است که دو سالن کشتی کاملاً مجهز با ۱۸ تشک دارد و در کنار آن بهترین خوابگاه، رستوران، محل بازی و … در اختیار ما قرار داده شده است.

دلخانی در پایان از زحمات فدراسیون قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه چند سالی است که کشتی گیران دغدغه‌ای ندارند و با خیال آسوده در مسابقات حاضر می‌شوند و از شخص رئیس فدراسیون از این بابت که مستقیماً پیگیر حل مشکلات شخصی و ورزشی ملی پوشان چه درون و چه بیرون از تشک کشتی است، سپاسگزارم.