مصرف مشروبات الکلی در "رستوران‌ ژاپنی" قتل کارگر را رقم زد!

مصرف مشروبات الکلی در "رستوران‌ ژاپنی" قتل کارگر را رقم زد!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت ۳ بامداد امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ماه، صدای درگیری و ناسزاگویی  4 جوان کارگر در یک رستوران‌ژاپنی در محله چیذر، سکوت شبانگاهی این منطقه را درهم شکست و همسایه‌ها را از خانه خود به سمت محل نزاع کشاند.

همسایه‌ها که برای کمک به این رستوران‌ژاپنی رفته بودند با 3 مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر ضربات چاقوی یک مرد دیگر که کمی آن طرف‌تر ایستاده بود، به شدت زخمی شده و به‌نظر می‌رسید یکی از مردان جوان کشته شده است؛  خیلی‌ زود شاهدان حادثه، این نزاع خونین را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دادند.

با اعلام این خبر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی به همراه محمدوهابی؛ بازپرس ویژه‌قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند؛ تیم جنایی به محض حضور در این رستوران با جسد مرد 22 ساله‌ای مواجه شدند که براثر 6 ضربه چاقو به گردن و سینه به قتل رسیده بود.

امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در صحنه جنایت حاضر شده ۳ مرد جوانی که زخمی شده بودند را به بیمارستان شهدای تجریش منتقل و کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک قتل در نخستین‌گام قاتل مرد جوان را دستگیر کردند.

تحقیقات میدانی تیم‌ جنایی حکایت از آن داشت، 4 مرد جوان که کارگر این رستوران ژاپنی بودند در ابتدا مشروبات الکلی مصرف کرده و به دلایل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که قاتل با یک چاقو این 3 فرد را هدف ضربات هولناکی قرار داده و این حادثه منجر به قتل یکی از آنها  شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته این رستوران شده‌ بودند، به بازبینی فیلم آن پرداخته و لحظه به لحظه صحنه وقوع قتل را مشاهده کردند و احتمال دادند این 4 کارگر مواد مخدر نیز مصرف کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، با دستور محمدوهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین حال جسمی 2 مجروح حادثه در بیمارستان شهداری تجریش مساعد گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم