مطالبه ۲ هزار میلیاردی شهرداری تهران در سه پلاک ثبتی

مطالبه ۲ هزار میلیاردی شهرداری تهران در سه پلاک ثبتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: قرارگاه اقتصادی، مانع زدایی و تسهیل گری در منطقه یک تشکیل شد و جلسات منظم کمیته در آمد با حضور مالکان و سازندگان به تفکیک نواحی ۱۰ گانه با حضور شهردار منطقه، معاونین و شهرداران نواحی از ابتدای اسفند به صورت منظم در حال برگزاری است و نتایج این جلسات به اطلاع شهروندان منطقه یک خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تنها در سه پلاک ثبتی شهرداری مطالبه‌ای در حدود ۲ هزار میلیارد تومان دارد، گفت: اداره‌ی اجرای احکام و اداره‌ی حقوقی با اولویت پرونده‌های به روز، مسئول وصول مطالبات، حقوق شهر، شهروندان و شهرداری از بدهکاران هستند و تکلیف چک‌های برگشتی، پرونده‌های ماده صد و کمیسیون ماده پنج با اولویت با حضور مودیان بررسی و تعیین تکلیف می‌شوند.

حاجوی تشکیل اطلس درآمدی نواحی ۱۰ گانه منطقه یک را در همین راستا دانست و گفت: این اطلس در یک کار مطالعاتی دقیق در سطح منطقه تهیه و تمام مواردی که نیاز به وصول مطالبات در سطح نواحی دارد شناسایی شده و با رصد ستاد منطقه، شهرداران نواحی با دقت مسئول اجرای این سند مالی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه حفظ حقوق عمومی با کسی تعارف ندارد گفت: حفظ حقوق عمومی وظیفه مهم شهرداری است و همه مدیران و شهرداران نواحی در چارچوب قوانین این موارد را با جدیت پی گیری می‌کنند تا در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند و برنامه‌های شهرسازی و در آمدی و وصول مطالبات را در اولویت اصلی قرار دهند.

حاجوی تصریح کرد: مردم از مدیریت شهری فعلی توقع تحول در خدمت، نگاه، کرامت و…، دارند و باید همه نیروها در خدمتگزاری به شهروندان با همه توان و قدرت پیش بروند.

منبع : مهر