معاون اجرایی رئیس جمهور به استان خوزستان سفر کرد

معاون اجرایی رئیس جمهور به استان خوزستان سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی صبح امروز در ابتدای ورود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر دیدار با مسئولان استان و رصد مصوبه‌های سفرهای استانی رئیس جمهور، ارزیابی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و همچنین نظارت میدانی است.

مرتضوی، بازدید از مناطق خسارت دیده از زلزله و جمع بندی اقدامات انجام شده، بررسی پیشرفت‌ها، شناخت کاستی‌ها و اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای برون رفت از مشکلات احتمالی را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و افزود: امیدواریم حسب دستورات رئیس جمهور، اقدامات مطلوبی را اجرایی کنیم تا از مشکلات کاسته شود.

به گفته وی؛ در اولین سفر ریاست جمهوری تصمیماتی در حوزه تأمین آب شرب، ساماندهی شبکه‌های فاضلاب، اعم از خطوط انتقال و تصفیه خانه‌ها، تأمین زیرساخت‌های راه و راه آهن، توسعه فضاهای بهداشتی، درمانی و آموزشی و همچنین حوزه آب و خاک و کشاورزی اتخاذ شده است.

مرتضوی با اشاره به تخصیص اعتبارات در بدو ورود ریاست جمهوری به استان از همان ابتدای آغاز کار دولت سیزدهم تصریح کرد: عمده این اعتبارات به حوزه آب و فاضلاب و رفع مشکلات این بخش اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا در سفر دوم آیت الله رئیسی رقم خورد، اظهار داشت: در این زمینه نیز تصیماتی در هیأت وزیران برای ساماندهی و بهبود وضعیت این مناطق اتخاذ شد.

منبع : مهر