معتمدی: بازی زیبایی انجام دادیم/ به امتیاز بازی تایلند نیاز داریم

معتمدی: بازی زیبایی انجام دادیم/ به امتیاز بازی تایلند نیاز داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال دختران جوان ایران پنجشنبه ۱۹ اسفندماه در دومین دیدار خود در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جهانی توانست با نتیجه ۴۲ بر ۳۷ پیروز شد.

مهسا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون این بازی و میزان رضایت از عملکرد شاگردان خود گفت: خدا رو شکر امروز بازی قشنگ تری داشتیم. بچه ها با آمادگی بیشتری در زمین حاضر شدندو با ذهن بازتری وارد بازی شدند. آماده تر از بازی قبلی بودند. تمام حرف هایی ها که از طرف کادر فنی در زمین ارائه شد را اجرا کردند

وی افزود: خیلی خوشحالم که توانستیم جبران بازی قبل را بکنیم و خیلی نمایش بهتری را اجرا کنیم. بچه ها در تمام توانشان همه خواسته ما را برآورده کردند جز اول بازی در تمام این دیدار جلو بودیم اما باز هم فکر می کنیم نکاتی ریزی وجود دارد که باید برای بازی بعدی روی آن کار شود و امیدوارم بازی بعدی باز هم روند رو به رشدی داشته باشیم.

تمام تیم ها خوب هستند سطح آنها نسبت به سالهای قبل که دیده بودم خیلی بالا آمده است. مطمئناً برای بازی برابر تایلند باید خوب بازی کنیم. ما نیاز به دو امتیاز بازی داریم و با یک نمایش خوب و ارائه یک بازی عالی این امتیاز را کسب کنیم.

تیم هندبال جوانان ایران در سومین دیدار خود روز شنبه ۲۱ اسفندماه برابر تایلند قرار می‌گیرد.

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بخش دختران از ۱۶ اسفند به میزبانی قزاقستان آغاز شده است. در این مسابقات ۵ تیم ایران، قزاقستان، هند، ازبکستان و تایلند حضور دارند و ۲ تیم اول جواز حضور در مسابقات جهانی اسلوونی را دریافت خواهند کرد.

منبع : مهر