معتمدی: 80 تا 90 درصد از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در مسابقه بین المللی شرکت می‌کردند

معتمدی: 80 تا 90 درصد از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در مسابقه بین المللی شرکت می‌کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از آلماتی، مهسا معتمدی در خصوص شکست تیم ملی جوانان کشورمان برابر قزاقستان، اظهار داشت: بازی اول ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر قزاقستان، میزبان مسابقات بود. قزاقستان سال‌های سال است که همیشه در رده‌های مختلف در مسابقات بین المللی شرکت کرده و تجربه بین المللی خیلی زیادی دارد. متاسفانه یکی از دلایل باخت ما این بود که بچه‌های ما تجربه بین‌المللی کمی دارند و شاید بتوان گفت که 80 تا 90 درصد از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در مسابقه بین المللی شرکت می‌کردند که این موضوع مخصوصاً در نیمه اول خیلی روی شرایط تیم ما تاثیرگذار بود و ما نتوانستیم آن چیزی که می‌خواهیم را در زمین اجرا کنیم.

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را مقابل قزاقستان داریم و این هم با شروع بازی کاملا مشهود بود اما نیمه دوم بچه‌ها خیلی بیشتر خودشان را در زمین پیدا کردند و با جو سالن و تماشاگران آشنا شدند و توانستیم راحت‌تر درمقابل این تیم بازی کنیم و نبض بازی را در دست گرفتیم ولی متاسفانه به دلیل اختلافی که در نیمه اول ایجاد شده بود نتوانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.

مربی تیم هندبال جوانان دختر کشورمان در خصوص دیدار روز پنجشنبه برابر هندوستان، یادآوری کرد: رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد و می‌توانیم در مقابل سایر تیم‌ها زیباتر بازی کنیم. امیدوارم بازیکنان از بازی بعدی روند رو به رشدی داشته باشند و بتوانیم نتیجه مطلوبی را به دست آوریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم