معرفی بازارگاه ویکی صنعت + عضویت فروشندگان

معرفی بازارگاه ویکی صنعت + عضویت فروشندگان

امروزه بیش از پیش، فروش آنلاین اینترنتی مورد استقبال و توجه خاص صنعتگران و مهندسان است.

بازارگاه ویکی صنعت چیست؟

بازارگاه ویکی صنعت از دسته پلتفرم های چند فروشگاهی است که با توجه به نیاز بازار مورد استقبال صنعتگران قرار گرفته است. دلیل این استقبال بی نظیر، ویژگیهای منحصر بفرد این بازارگاه در مقایسه با سایر پلتفرم های چندفروشندگی است. این برتری بازارگاه ویکی صنعت با سایر بازارگاه ها در عرضه گستره محصولات آن و خدماتی است که این سایت به غرفه داران می دهد. در این بازارگاه بصورت تخصصی محصولات صنعتی و ابزارآلات مهندسی عرضه می شود. در واقع میتوان گفت ویکی صنعت یک بازارگاه و فروشگاه اینترنتی است که، تمام نیازهای صنعتگران را از نظر تنوع لوازم یدکی و صنعتی برطرف می کند.

علاوه بر صنعتگران، بازارگاه ویکی صنعت یک فرصت طلایی برای بازاریان و فروشندگان محصولات صنعتی و لوازم یدکی نیز بشمار میرود تا در بستری مناسب به تجارت  الکترونیک وارد بشوند. عرضه انواع محصولات صنعتی و لوازم یدکی توسط بازاریان و فروشندگان در این بازارگاه، سوددهی بالایی برای این افراد به دنبال دارد. منظور از سودهی این نیست که محصولات با قیمت بیشتری به مشتریان عرضه می شود بلکه شرایط خاص این بازارگاه این مزیت را برایشان ایجاد می کند. در ادامه به معرفی بیشتر ویکی صنعت خواهیم پرداخت.

 بازار چندفروشندگی ویکی صنعت

عرضه انواع لوازم یدکی در بازارگاه ویکی صنعت

مزایای فعالیت در بازارگاه ویکی صنعت

فعالیت و ایجاد غرفه شخصی در سایت چندفروشندگی ویکی صنعت مزایای چشمگیری برای بازاریان، فروشندگان و تولید کنندگان کالای صنعتی دارد. که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

* از مزایای چشمگیر فعالیت در این سایت برای غرفه داران این است که امکان عرضه محصولاتشان در سایتی که فقط مختص محصولات حوزه صنعت است فراهم می شود. به همین دلیل میزان فروش آنها نیز افزایش پیدا می کند. دلیل این فروش بالا نیز این است که بیشتر صنعتگران مایل اند در جایی خرید خود را انجام دهند که، امکان مقایسه برندهای مختلف برای آنها وجود داشته باشد. ویکی صنعت یکی از مکان هایی است که تمام برندها در آن عرضه می شوند و این، همان فرصتی است که یک صنعتگر حرفه ای به دنبال آن است.

* از دیگر مزایای چشمگیر بازارگاه ویکی صنعت برای بازاریان و فروشندگان این است که، کار تبلیغ تمام محصولات صنعتی و لوازم یدکی آنها توسط این بازارگاه انجام می شود. به همین دلیل فروشندگان دغدغه ای بابت تبلیغات گسترده محصولاتشان ندارند. معرفی و تبلیغ کالای غرفه داران و معرفی محصولات آنها به مشتریان، همان ویژگی منحصر بفرد سایت ویکی صنعت محسوب می شود.

* یکی دیگر از مزایای عرضه محصولات صنعتی و لوازم یدکی در بازارگاه ویکی صنعت، عرضه محصولات به صورت اینترنتی است. در واقع زمانی که یک فروشنده محصول خود را در این بازارگاه عرضه میکند، فروش محصولات او محدود به یک شهر و یا یک منطقه نمی شود. با عرضه محصولات در این سایت مشتریان مختلفی از تمام نقاط کشور جهت خرید لوازم صنعتی اقدام می کنند. این امر نیز به معنی فروش بیشتر و سود بیشتر است.

در ادامه به معرفی دو مورد از لوازم صنعتی خواهیم پرداخت که در این بازارگاه عرضه می شوند.

 خرید بلبرینگ صنعتی

انواع بلبرینگ صنعتی

چه محصولاتی در سایت توسط فروشندگان عرضه می شود؟

گریس صنعتی: این محصول یکی از محصولاتی است که در این بازارگاه عرضه می شود. به دلیل کاربرد زیاد گریس صنعتی برای صنعتگران، کیفیت و قیمت این محصول برای آنها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل بیشتر صنعتگران برای خرید گریس صنعتی امروزه بهویکی صنعت مراجعه می کنند. دلیل اعتماد صنعتگران به محصولات این بازارگاه نیز، کیفیت بی نظیر محصولات عرضه شده در این سایت است. از گریس برای روانکاری قطعاتی استفاده می شود که با یکدیگر اصطکاک مداوم دارند.

بلبرینگ صنعتی: بلبرینگ صنعتی کاربرد زیادی در صنایع غذایی، خودروسازی، هوایی، دوچرخه سازی، فولاد و… دارد. به همین دلیل خرید بلبرینگ صنعتی از نیازهای اصلی این صنایع بشمار می رود. درویکی صنعت انواع بلبرینگ صنعتی جهت خرید صنعتگران توسط فروشگاه ها و برندهای مختلف ارائه می شود. از بلبرینگ صنعتی به منظور کاهش اصطکاک در بین سطوح متحرک استفاده می شود. با توجه به کاربرد بلبرینگ صنعتی و اهمیت وجود آن در صنایع مختلف معمولا صنعتگران به کیفیت آن اهمیت زیادی می دهند.

از دیگر محصولات صنعتی که در بازارگاه ویکی صنعت توسط فروشندگان عرضه می شود می توان به انواع یاتاقان، روغن و روانکارها، تسمه و زنجیر صنعتی و تجهیزات ابزاردقیق اشاره کرد.

 خرید گریس صنعتی

انواع گریس صنعتی

ویژگی های بازارگاه ویکی صنعت

بعد از معرفی کامل ویکی صنعت و مزایای آن، بهتر است به ویژگیهای این سایت پرداخته شود. در واقع این سایت یک فرصت مناسب برای افرادی است که به دلیل مشغله کاری، وقت طراحی سایت اختصاصی جهت فروش محصولات خود را ندارند. علاوه بر این همانطور که مطلع هستید راه اندازی یک سایت اختصاصی هزینه هایی دارد که، شاید بعضی از فروشندگان مایل به پرداخت این هزینه ها نباشند. به همین دلیل است که امروزه بازارگاه ویکی صنعت یکی از سایت های مطرح برای فروشندگان، بازاریان و تولید کنندگان جهت عرضه محصولات آنها شده است.

همانطور که اشاره شد بازارگاه ویکی صنعت کار تبلیغ محصولات و جذب خریدار را برای فروشنده انجام می دهد. فروشندگان با عرضه محصولات خود در این سایت، دیگر نیاز به پرداخت هزینه جهت راه اندازی سایت اختصاصی ندارند. به همین دلیل فروشندگانی که در این سایت فعالیت میکنند، بدون هزینه زیاد و مشکلی صاحب یک غرفه شخصی در یک بازارگاه پرفروش می شوند.

 images_1689101265_64ada3d1b7729.jpg