ملوان بندرانزلی با ۲ گل شهرداری آستارا را بدرقه کرد

ملوان بندرانزلی با ۲ گل شهرداری آستارا را بدرقه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) عصر چهارشنبه از ساعت ۱۶و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال شهرداری آستارا بود.

ملوانان در این دیدار با رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، میلاد شعبانلو، حمید کاظمی، پدرام قاضی پور، عبدالعظیم گوک، محمدصادق بارانی، محمد رضا پورمحمدی و مهدی مؤمنی به سرمربیگری مازیار زارع در مقابل شهرداری آستارایی قرار گرفتند که پایان رأفت سرمربی این تیم از نیما علیپور، محمد آزاد طلب، سعید دلاور، جواد آقایی پور، علی پور محمد، جابر نصیری، امید صید الی، میر مهدی قریشی، محمد حسین خسروی، پویا گلدوست و فرشید پاداش به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی خود در مصاف با ملوانان استفاده کرد.

قضاوت این دیدار حساس بر عهده سید وحید کاظمی بود و دانیال پاینده و امین اسکندری وی را در امر قضاوت این بازی یاری می‌کردند.

نکته قابل توجه این بازی حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی بود و این نخستین بازی بعد از شیوع ویروس کرونا با حضور هواداران بود.

بازی در هوای آفتابی و سرد آغاز شد و ملوانان در نیمه نخست با حملات متعدد سعی در گشودن دروازه تیم حریف داشتند و با ارسال توپ از جناحین راه‌های نفوذ به قلب دفاع شهرداری آستارا را مورد حمله قرار دادند.

در دقیقه ۱۷ بازی، برخورد مدافع شهرداری آستارا بر روی مهاجم ملوان از سوی داور این دیدار خطا تشخیص داده نشد و در دقیقه ۱۸ بازی شوت محسن انبساطی بازیکن ملوان بندر انزلی نیز توسط دروازه بان شهرداری آستارا مهار شد.

در دقیقه ۴۴ بازی امید صید الی از موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ملوان نتوانست بهره ببرد و در ضد حمله ملوانان صاحب یک ضربه پشت محوطه جریمه شهرداری آستارا شدند که نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند و دو تیم در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان رساندند.

نیمه دوم بازی با حملات مجدد دوتیم آغاز شد و در دقیقه ۵۲ بازی سجاد بازگیر بازیکن تیم‌ملوان ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شهرداری آستارا را از دست داد و در دقیقه ۵۸ نیز مهمترین موقعیت تک به تک مهاجمان ملوان با درخشش دروازبان تیم میهمان از دست رفت اما در دقیقه ۶۷ بازی حبیب کاظمی بازیکن تیم‌ملوان بندر انزلی توپ ارسالی مهدی مؤمنی را با ضربه سر به درون دروازه تیم شهرداری آستارا فرستاد و در دقیقه ۷۰ نیز شوت سرکش ارسلان تفضلی به گل دوم ملوانان تبدیل شد.

بعد از گل دوم ملوانان، پایان رأفت سرمربی تیم شهرداری آستارا به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین بازی اخراج شد و در نهایت بازی دو تیم با نتیجه دو بر صفر به نفع ملوان بندر انزلی به پایان رسید تا این تیم با مجموع ۵۰ امتیاز و با اختلاف ۴ امتیاز با تیم فوتبال مس کرمان همچنان صدر نشین جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باشد.

منبع : مهر