ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان: می‌خواهم با حجاب اسلامی روی سکو بروم/ حقوق و پاداش نمی‌گیرم

ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان: می‌خواهم با حجاب اسلامی روی سکو بروم/ حقوق و پاداش نمی‌گیرم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه یوسفی ملی‌پوش دسته به 87+ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری زنان ایران در گفت‌وگویی با برنامه جهان ورزش در رادیو ورزش (وزنه‌برداری) درباره خود گفت: 26 سال سن دارم و حدود دو سالی است که ورزش حرفه‌‎ای را دنبال می‌کنم. با توجه به تمرینات سختی که در اردوها برای رقابت‌های قهرمانی ازبکستان داشتم، رکوردهای مناسبی را هم ثبت کردم. در تاشکند بنا بر نظر فدراسیون و مشاور فنی تیم، رکوردهای خود را به نسبت اردوها کاهش دادم. سطح مسابقات بسیار خوب بود. مهمترین رقبای من کره، چین، تایلند و روسیه هستند که در صورت تمرین مداوم توانایی رسیدن و کمتر کردن اختلاف با آنان را خواهم داشت.

یوسفی با اشاره به فراهم کردن امکانات برای بانوان ورزشکار اظهار داشت: فدراسیون در این مسابقات تمام سعی خود را کرد تا بتواند تجهیزات مناسبی را آماده کند و بازیکنان به لحاظ روانی آرامش داشته باشند. من نه پاداش و نه حقوقی دریافت می‌کنم. به طور روزانه حداقل 5 ساعت را به تمرین اختصاص می‌دهم و زمانی برای داشتن شغل دیگر را ندارم.

وی انتظار خود را از مسئولین استانی بیشتر دانست و خاطرنشان کرد: از مسئولین استانی بسیار انتظار حمایت دارم. آنها حتی از من در خصوص زمان بازگشتم به شیراز سوالی نکردند و از شرایط من مطلع نیستند. تقریبا یک سال است که در سالن خصوصی تمرینات خود را انجام می‌دهم و مسئولین توجه ویژه‌ای به من ندارند.

دختر فوق سنگین وزنه‌برداری ایران از زمان برگزاری اردوها و حجاب خود در مسابقات اینگونه گفت: زمان دقیق اردوها مشخص نیست. من در حال آماده سازی برای مسابقات کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هستم. زمانی که توانایی زدن وزنه با حجاب را دارم، بسیار برایم ارزشمند است. امید دارم در آینده‌ای نزدیک با حجاب اسلامی روی سکو رفته و برای کشورم مدال‌آوری کنم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم