منتظر پاسخ فیفا برای آزمون هستیم/ اعلام زمان سفر طارمی به تهران

منتظر پاسخ فیفا برای آزمون هستیم/ اعلام زمان سفر طارمی به تهران

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خورشیدی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با عراق گفت: جواب تست آزمون منفی شده است. باشگاه زنیت با آمدن زنیت مخالفت می کند و می گوید سردار با ما تمرین نکرده است. باشگاه زنیت می گوید سردار مصدوم بوده و حضورش در ایران می‌تواند مشکل ساز شود.

وی افزود: منتظر جواب فیفا هستیم. اول یک تست از آزمون داده بودند که مثبت بود اما الان برای ما تستی فرستاده شده که کرونایش منفی است و ما با استناد به آن می گوییم اما زنیت همکاری نمی کند.

خورشیدی در خصوص اینکه اگر آزمون مصدوم باشد نمی تواند به تیم ملی کمک کند، تاکید کرد: اول این بازیکن باید به ایران برسد و وضعیتش را بررسی کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت بازگشت مهدی طارمی و زمین گیر شدن این بازیکن در ترکیه، افزود: برای طارمی تمام تلاش خود را می‌کنیم. می‌خواستیم برای او جت اختصاصی بگیریم. پروازهایی که می‌خواهیم بفرستیم اجازه نشستن در استانبول را خیلی سخت پیدا می کنند. پروازهای آنطرف هم نیاز به بیمه و بیمه نامه دارد.

وی تاکید کرد: پرواز طارمی را برای ساعت ۲۳:۴۵ امشب از آنتالیا به تهران گرفتیم.دنبال این هستیم که او را با یک جت زودتر به ایران بیاوریم ولی اگر امکانپذیر نشد همان بلیت ساعت ۲۳:۴۵ را داریم.

خورشیدی درباره شایعه حضور ابراهیم رئیسی در تمرین امروز تیم ملی ایران گفت: رئیس جمهور بر سر تمرین نمی‌آید اما نماینده ویژه او در تمرین حضور داشت.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران که با شبکه خبر گفتگو می کرد، در پایان درباره احتمال تغییر در لیست بازیکنان به دلیل تغییر در پاسخ تست‌های کرونای آنها یادآور شد: امروز دوباره تست دادیم تا اگر جواب همه منفی شد فردا در بازی حاضر شوند.

منبع : مهر