مهدوی و بابایی رییس و نایب رییس کمیسیون داوران تکواندو شدند

مهدوی و بابایی رییس و نایب رییس کمیسیون داوران تکواندو شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه کمیسیون داوران با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، اشرف حمیدی مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، حسین قانونی بازرس فدراسیون و اعضا امروز (سه‌شنبه – ۱۶ آذرماه) در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

انتخاب رئیس، نایب رئیس و نمایندگان کمیسیون در مجمع عمومی فدراسیون در دستور کار این جلسه قرار داشت. در پایان حافظ مهدوی و احمد اخلاقی کاندیدای ریاست و فاطمه بابایی کاندید نایب رئیسی کمیسیون داوران بودند که در نهایت مهدوی با ۸ رأی به عنوان رئیس و بابایی با ۹ رأی به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

حافظ مهدوی، زهرا صمدیان و مهناز صنایع‌پرور کاندیدای نمایندگان کمیسیون داوران در مجمع عمومی فدراسیون بودند. با رأی گیری انجام شده مهدوی با ۹ رأی در گروه مردان و صمدیان با ۸ رأی در گروه زنان به عنوان نمایندگان این کمیسیون در مجمع عمومی انتخاب شدند.

حافظ مهدوی، رحیم صفایی، حمید اسدالهی، احمداخلاقی، عبدالرضا بهاری، ابوالقاسم حسن زاده، فاطمه بابایی، سیده زهرا صمدیان و مهناز صنایع پرور اعضای کمیسیون داوران فدراسیون را تشکیل می‌دهند.

منبع : مهر