مهمترین برنامه تکواندو المپیک است/ تیم امید را تشکیل می‌دهیم

مهمترین برنامه تکواندو المپیک است/ تیم امید را تشکیل می‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون تکواندو و رسیدن به ریاست این فدراسیون در رقابت با محمد پولادگر گفت: انتخابات و رقابت سخت و سنگینی بود. در نهایت خانواده تکواندو تصمیم گیری کرد. امیدوارم لیاقت اعتماد خانواده تکواندو را داشته باشم. تلاش می‌کنم تمام خانواده تکواندو را دور هم جمع کنم. هرکسی یک توانایی دارد و سعی می‌کنیم از این توانایی استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای تکواندو و خروج از افت این رشته دارد، تاکید کرد: برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت داریم. مهمترین برنامه ما بحث المپیک است. تقریباً دو سال و نیم فرصت داریم که زمان اندکی است. باید سریع برنامه ریزی کنیم. کسب سهمیه تکواندو رنکینگی است و بچه‌ها باید در مسابقات مختلف حاضر شوند. به نظرم یک مقدار عقب هستیم و باید سریع‌تر شروع کنیم تا از دنیا عقب نمانیم.

رئیس جدید فدراسیون تکواندو در خصوص ناکامی این رشته در برآورده کردن انتظارات در المپیک طی یک دهه اخیر تصریح کرد: مجبوریم تیم‌های امید را راه اندازی کنیم تا پشتوانه خوبی برای بزرگسالان باشد. در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان خوب هستیم ولی یک فاصله‌ای با تیم بزرگسالان وجود دارد. برای پر کردن این خلاء تیم امید را راه می‌اندازیم و تعدادی از بچه‌ها را همیشه در اردو خواهیم داشت چون سرمایه‌های تکواندو هستند.

ساعی یادآور شد: در حال حاضر یک مقدار از پتانسیل تکواندو بیرون است. قهرمانان خوبی داریم که باید از آنها استفاده کنیم. همچنین از پیشکسوتان و رده‌های سنی نوجوانان و جوانان.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین در خصوص برنامه‌هایش برای بانوان یادآور شد: برنامه ریزی می‌کنیم تا حداقل دو سهمیه بانوان را به دست بیاوریم. دور از دسترس نیست.

منبع : مهر