میزبانی مدارس اردبیل از مسافران/رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبناست

میزبانی مدارس اردبیل از مسافران/رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبناست

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ناصری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد نوروزی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تعدادی از مدارس این استان برای اسکان مسافران فرهنگی در ایام نوروز آماده شده اند که در تمامی این مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کووید – ۱۹ مدنظر است.

وی با اشاره به اینکه طبق تصمیم ستاد کرونا در مدارس اردبیل و استقبال از میهنان رفتار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به لغو برخی محدودیت‌های کرونایی در کشور امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اردبیل فراهم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: مرکز پذیرش میهمانان فرهنگی در شهرهای خلخال، گرمی، سرعین و نمین، خانه معلم خواهد بود.

ناصری بیان کرد: تعدادی مدارس ویژه از جمله مدارس شبانه روزی هم برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آمادگی مدارس شبانه‌روزی برای اسکان فرهنگیان در شهرهای پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر و نیر، بیان کرد: در شهر اردبیل نیز تعداد محدودی از مدارس ویژه از هر ناحیه برای اسکان مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده و مرکز پذیرش مشترکی برای آنها راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به اینکه در ۲ سال گذشته شیوع بیماری کرونا تعداد سفرها را به شدت کاهش داد، پیش بینی می‌شود نوروز امسال با رشد چشمگیر مسافران نوروزی همراه باشد.

ناصری گفت: تلاش خواهد شد، برای خدمت رسانی مطلوب به مهمانان نوروز ۱۴۰۱ همه امکانات و شرایط بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی مهیا شود.

منبع : مهر