نادانستنی ها در مورد پودر چاقی، چه پودر چاقی مناسب بدن شما است؟

نادانستنی ها در مورد پودر چاقی، چه پودر چاقی مناسب بدن شما است؟

معرفی پودر چاقی، بعضی افراد برای چاقی صورت و حجم گرفتن عضلات خود از یکسری پودرهایی استفاده میکنند که پودر چاقی نام دارد. انواع پودر چاقی داریم. از برندهای مختلف. با ما همراه باشد تا شما را با انواع پودر چاقی برای بانوان و پودر چاقی کودکان آشنا کنیم. پودرهای چاقی ارگانیک با کمترین موا نگهدارنده و شیمیایی جز بهترین مکمل های چاقی هستند. که البته قبل از مصرف هرکدام حتما با پزشک خود مشورت کنید. مخصوصا در رابطه با مصرف مکمل یا پودر چاقی برای کودکان. بهترین پودر چاقی برای بانوان پروتئین است.

برخی از مواد و مکمل‌های مشهور برای افزایش وزن عبارتند از:

پودر پروتئین: به دلیل حجم بالای پروتئین که در آن قرار دارد، ممکن است کمک کند که وزن شما افزایش یابد. پروتئین‌ها برای ساختار شکل بدن، رشد و نگهداری عضله مهم هستند.

کربوهیدرات‌ها: مصرف انواع کربوهیدرات‌ها مانند نان، برنج، سیب زمینی، ماکارونی و برخی غلات می‌تواند به افزایش وزن کمک کند.

روغن‌های سالم: روغن‌های نباتی مانند روغن زیتون، روغن کانولا و روغن آفتابگردان قدرت کالری بالا دارند و می‌توانند در افزایش وزن کمک کنند.

موز: مصرف موز به دلیل حجم بالای کالری و مواد مغذی کمک‌کننده، می‌تواند به افزایش وزن کمک کند.

مکمل‌های ویتامین و معدنی: درخواست مشاوره از پزشک یا متخصص تغذیه در مورد مکمل‌های خاصی که در طول روز نتیجه خوبی را داشته‌اند، می‌تواند مفید باشد.

مهم است که پیش از مصرف هرگونه مکمل، مشاوره حرفه‌ای از طرف پزشک یا متخصص تغذیه دریافت شود. هر کسی وضعیت فردی خاص خود را دارد و نیازهای خاص خود را دارد که تنها تعیین و مشاوره حرفه‌ای می‌تواند به نحو صحیح راهنمایی کند.

پودر انترامیل چیست؟ و چگونه باعث چاقی میشود؟

امکان دارد اسم پودر انترامیل به گوشتان خورده باشد؛ این پودر برای افزایش وزن بسیار مفید است و تمام مواد مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

این پودر نوعی مکمل غذایی به شمار می‌رود و معمولا برای افرادی تجویز می‌شود که وزن کمی دارند. همچنین برای بعضی از انواع بیماران به عنوان وعده غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است این پودر برای افراد مسن نیز می‌تواند مفید باشد.

پودر انترامیل (پودر چاقی) از چه موادی تشکیل شده است؟

پود انترامیل سرشار از مواد غذایی بسیار مفید است می‌تواند انرژی مورد نیاز افراد را تامین و باعث تقویت بدن آن‌ها شود. این پودر را می‌توان به دو صورت خوارکی و گاواژ مصرف نمود. نکته دیگری که باید در مورد پودر انترامیل بیان کرد این است که به دلیل داشتن فیبر باعث تقویت شدن فلور طبیعی روده می‌شود که همین عامل از بروز اسهال و یبوست جلوگیری می‌کند.

این پودر سرشار از مواد حیاتی مانند کربوهیدرات، چربی، پروتئین و ویتامین‌های ضروری است ولی فاقد گلوتن است. در واقع باید گفت پودر انترامیلی که طبق اصول استاندارد ساخته شده باشد فاقد گلوتن است. همین عامل نیز باعث می‌شود برای کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند بسیار مفید باشد.

عوارض پودر انترامیل را بدانید؟

عوارض پودر انترامیل را بدانید؟

“برای افرادی که دچار اختلال عملکرد و انسداد دستگاه گوارش هستند نیز مناسب نیست. یک سری از بیماران هستند که به صورت ژوژستومی تغذیه می‌شوند؛ در نتیجه نباید پودر انترامیل را مصرف کنند. لازم به ذکر است این پودر برای مصرف کودکان زیر چهار سال اصلا توصیه نمی‌شود. نکته دیگری که باید در مورد این پود گفت این است که برای افرادی که به صورت وریدی تغذیه می‌شوند نیز مناسب نیست. همچنین باید اشاره کرد که مادرانی که شیرده یا باردار هستند باید قبل از مصرف پودر انترامیل با پزشک خود مشورت کنند.”  

برای اطلاعات بیشتر به صفحه پودر انترامیل چیست در سایت فوراور سنتر (نمایندگی اصلی فوراور) مراجعه کنید.

“ما برای جمع آوری اطلاعات این مقاله از چندین منبع خارجی و ایرانی استفاده کرده ایم، بعضی مطالب این سایت برگرفته از سایت های معتبر علمی میباشد.”

پودر چاقی مناسب برای بانوان:

“پروتئین یک ماده مغذی مهم برای کاهش وزن است. دریافت پروتئین کافی ممکن است از متابولیسم سالم حمایت کند و اشتهای شما را کاهش دهد. همچنین ممکن است به کاهش چربی بدن بدون از دست دادن عضلات کمک کند. شیک های پروتئینی روشی مناسب برای افزودن پروتئین بیشتر به رژیم غذایی شما هستند و حتی نشان داده شده است که به کاهش وزن کمک می کنند. ثابت شده است که پروتئین به کاهش گرسنگی و اشتها کمک می کند. یکی از دلایل کلیدی این است که پروتئین به طور کلی به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری نسبت به سایر درشت مغذی ها احساس سیری کنید. این تا حدی به دلیل ترشح هورمون‌های پری GLP-1 و PYY است. مطالعات همچنین نشان می دهد که مصرف پروتئین بیشتر ممکن است منجر به گرسنگی کمتر در طول روز شود. در یک مطالعه کوچک، یک صبحانه با پروتئین بالا به زنان مسن کمک کرد تا در مقایسه با صبحانه کم پروتئین یا حذف صبحانه، ۱۳۵ کالری کمتر در طول روز مصرف کنند . یک متاآنالیز از پنج مطالعه نیز مصرف پروتئین بالا و افزایش سیری را مرتبط کرد. با این حال، نویسندگان هشدار دادند که عواملی مانند وزن بدن، رفتار غذایی، و سایر مسائل بهداشتی همگی در احساس سیری نقش دارند.”

پودر چاقی برای کودکان:

“آیا پودر پروتئین برای کودکان بی خطر است یا خیر این است: بستگی دارد. کمبود پروتئین در صورتی که کودک به انواع غذاها دسترسی داشته باشد و شرایط پزشکی که ممکن است مانع از دریافت پروتئین کافی شود، نداشته باشد، بسیار غیرمعمول است. برای اکثر کودکان، مکمل های پودر پروتئین غیر ضروری هستند، زیرا آنها بیش از مقدار کافی پروتئین از طریق وعده های غذایی خود دریافت می کنند.

به این ترتیب، کارشناسان در کلینیک کلیولند می گویند که پروتئین اضافی می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد. پروتئین بیش از حد می تواند عواقب ناخواسته ای برای سلامتی داشته باشد.” منبع؛ www.healthline.com

انواع پودر چاقی:

انواع پودر چاقی

چندین نوع پودر چاقی در بازار موجود است، که هرکدام از آن‌ها نقشی متفاوت در افزایش وزن و بهبود سلامت بدن دارند. برخی از پودرهای چاقی عبارتند از:

پروتئین‌های سازنده عضله: پودرهایی که در تولید عضله و افزایش چربی بدن موثر هستند. این پودرها معمولا حاوی پروتئین‌های حیوانی مانند پروتئین گوشت، واکسن آبزیان، سویا و … می‌باشند.

پودرهای غذایی: این پودرها اغلب حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد غذایی که لازم است بدن برای رشد و افزایش وزن مصرف نماید هستند. به عنوان مثال پودرهای حاوی گندم کامل، پودرهای حبوبات و میوه‌ها و … در این دسته قرار می‌گیرند.

۳.پودرهای انرژیزا: این پودرها حاوی کربوهیدرات‌های رفع استقامت بدن مبنا قرار می‌گیرند و از مواد معروف میتوان به پودر قند و پودر شکر اشاره کرد.

سایر پودرها: از این دسته می‌توان به پودرهای مکمل خوراکی، پودرهای چربی‌زایی و پودرهای گیاهی (مانند پودر اسپیرولینا) اشاره کرد.

همچنین با توجه به نیاز و مقاصد هر فرد، ممکن است نوع پودرهای مورد نیاز برای هر شخص با یکدیگر تفاوت داشته باشد. بنابراین قبل از استفاده از هر نوع پودر چاقی، بهتر است با متخصص تغذیه یا پزشک مشورت کنید.

برای خرید پودرهای چاقی و لاغری فوراور از نمایندگی فوراور دیدن فرمایید.
باتشکر