ناگلسمان: جواب لاپورتا؟ نظرم را دادم و باز هم نظر خواهم داد

ناگلسمان: جواب لاپورتا؟ نظرم را دادم و باز هم نظر خواهم داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل جدید فوتبال آلمان برای تیم بایرن مونیخ از فردا (شنبه) با برگزاری مصاف این تیم با لایپزیگ در بازی سوپرجام آغاز می‌شود. این بازی و نشست خبری پیش از آن بهانه‌ای شد تا یولیان ناگلسمان به اظهارات اخیر خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا جواب بدهد.

لاپورتا صبح امروز در حاشیه یک رویداد تبلیغاتی در آمریکا به مصاحبه چندی قبل ناگلسمان که در آن به شیوه‌ای طعنه‌آمیز درباره خریدهای تابستانی بارسلونا با وجود بحران مالی صحبت کرده بود، جواب داد. او ضمن توصیه سرمربی جوان آلمانی به تمرکز روی کار خود، اظهارات او را ناشی از بی‌اطلاعی‌‌اش دانست.

با این حال ناگلسمان از اظهارات خود دفاع کرد. او در نشست خبری خود راجع به جواب لاپورتا گفت: چیزی من که گفتم از دریچه نگاه یک هوادار بود. من هیچ مشکلی با اینکه لاپورتا حرفش را بزند ندارم. به هر حال او نماینده باشگاهش است. بله من از جزئیات وضعیت مالی باشگاه بارسلونا اطلاعی ندارم، اما در آینده باز هم نظرم را خواهم گفت. البته منظورم این نیست که تمام جواب‌هایم را قبل از نشست‌های خبری یادداشت خواهم کرد تا با پرسیده شدن سومین سؤال جنجال به پا کنم. اینها چیزهایی هستند که فی‌البداهه گفته می‌شوند.

سرمربی باواریایی‌ها در ادامه درباره ناراحت شدن آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از صحبت‌های او درباره هری کین نیز تأکید کرد: ما این مسئله را حل کردیم. تنها چیزی که من درباره هری کین گفتم این بود که او مهاجمی فوق‌العاده است.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم