نایبی: مشکل روادید دست ما نیست/ تمرینات تیم ملی از این هفته آغاز می‌شود

نایبی: مشکل روادید دست ما نیست/ تمرینات تیم ملی از این هفته آغاز می‌شود

افسانه حسن نایبی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: روادید ما برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا یک ساعت بعد از پرواز ما صادر شد و به همین دلیل مسابقات را از دست دادیم چون نتوانستیم پرواز جایگزین پیدا کنیم و اگر به سنگاپور می‌رفتیم مسابقه اول را از دست می‌دادیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل تاخیر در صدور روادید یا صادر نشدن آن طبیعی است، خاطرنشان کرد: به هرحال این اتفاق می‌افتد مثل ویزای آمریکای بهمن عسگری بهترین ملی‌پوش کاراته که برای شرکت در رقابت‌های جهانی نیامد و رضا علیپور ملی‌پوش سنگنوردی به دلیل صادر نشدن ویزای کره جنوبی مسابقاتش را از دست داد.

مدیر فنی تیم ملی بسکتبال سه نفره ادامه داد: به هر حال این شرایط عمدی نیست و دست ما نیست، اما بازی‌های کشورهای اسلامی را در پیش داریم و می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم. ضمن اینکه تمرینات ما از این هفته آغاز می‌شود.

وی با بیان این مطلب که ملی‌پوشان در شرایط خوبی هستند، اظهار داشت: ملی پوشان در شرایط خوبی هستند و برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی آماده می‌شوند. اردوها هم از این هفته آغاز می شود و تا پیش از اعزام به مسابقات یعنی 18 یا 19 مردادماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم