نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات‌ها/ سراجی غایب بود؟

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با روسای هیات‌ها/ سراجی غایب بود؟

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه و روسای هیات‌های فوتبال در این نشست پیرامون آخرین شرایط فدراسیون، موضوعات مرتبط با اساسنامه، تعاملات و همکاری‌های فدراسیون و استان‌ها گفت و گو کردند.

سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در این نشست ضمن قدردانی از حضور روسای هیات‌ها در این جلسه هم اندیشی گفت: تنها هدف هیات رئیسه در این مقطع سربلندی و موفقیت همچنین پیشرفت و تعالی فوتبال کشور است. هر تصمیمی که از جانب هیات رئیسه اتخاذ شده هیچ هدف و فلسفه‌ای به جز حافظت از منافع فوتبال ندارد و ما به عنوان نمایندگان مجمع از حق قانونی شما با استناد به اساسنامه فدراسیون استفاده می‌کنیم تا بهترین اتفاقات برای فوتبال کشور رقم بخورد.

سرپرست فدراسیون فوتبال افزود: من در این جایگاه خدمتگذار جامعه فوتبال و اعضای مجمع هستم و خودم را ملزم به پاسخگویی می دانم و تلاش می‌کنم فعالیت‌های فدراسیون به صورت کاملاً شفاف و با رعایت مصالح فوتبال کشور دنبال شود. امیدوارم هیات‌های استانی و همه اعضای مجمع نیز در این مسیر به هیات رئیسه کمک کنند تا بتوانیم به فوتبال کشور کمک کنیم.

روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها نیز با تاکید بر ضرورت هم اندیشی پیرامون موضوعات کلان و امور مرتبط با فدراسیون فوتبال از برگزاری این جلسه تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در عکس منتشر شده در سایت فدراسیون فوتبال اثری از مهرداد سراجی یکی از اعضای هیات رئیسه دیده نمی‌شود. پیش از این سراجی در نشست هیات رئیسه با دو نماینده مجلس هم غایب بود.

منبع : مهر