نشست ویژه محمد بنا با رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد

نشست ویژه محمد بنا با رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این جلسه مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی و انتخابی تیم ملی در زاهدان به صورت کامل بررسی شد. پس از آن در مورد تعداد نفرات حاضر در رقابت‌های انتخابی جام تختی و سهمیه‌های اختصاص یافته به استان‌ها بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

در ادامه جلسه در مورد زمانبندی و حضور کشتی گیران در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و همچنین اعزام کشتی گیران منتخب به رقابت‌های بین المللی و شرایط نفرات منتخب پس از این مسابقات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین برنامه کادر فنی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان در اواخر فروردین ماه، انتخاب ملی پوشان برای رقابت‌های جهانی صربستان در شهریورماه و رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو چین در اواخر شهریورماه توسط محمد بنا به صورت کامل شرح داده شد و رئیس فدراسیون کشتی در جریان برنامه‌های کامل کادر فنی کشتی فرنگی قرار گرفت.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نمانده، رئیس فدراسیون کشتی جویای برنامه ریزی محمد بنا و کادر فنی در مورد حضور تیم ملی کشتی فرنگی برای این بازی‌ها شد و تصمیم بر آن شد تا کادر فنی کشتی فرنگی پس از بررسی‌های لازم، برنامه‌ی خود را تا پایان المپیک پاریس به فدراسیون کشتی ارائه دهد.

منبع : مهر