نقشه شوم "زن جوان شیطان‌صفت" برای مردان پولدار تهرانی

نقشه شوم "زن جوان شیطان‌صفت" برای مردان پولدار تهرانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ۱۹ مرداد ماه جاری، رسیدگی به پرونده سرقت، ضرب و جرح و اخاذی از چند مرد در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ و تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماجرای این پرونده از آنجا فاش شد که مرد میانسالی با مراجعه به اداره پلیس با شکایت از یک زن و مرد جوان گفت: چندی قبل با یک زن جوان آشنا شدم و پس از گذشت چند روز از این رابطه با دعوت وی به خانه‌ای در محله نواب مراجعه کردم.

شاکی پرونده ادامه داد: پس از اینکه به خانه زن جوان مراجعه کردم، خیلی زود یک مرد من را هدف ضربات مشت قرار داد و ادعا کرد که برادر زن جوان است؛ بخاطر همین از من فیلم سیاه تهیه کردند و با دریافت ۹۵ میلیون تومان، از من اخاذی کردند!

با توجه به چند شکایت مشابه دیگر از این زن و مرد جوان در کلانتری ۱۰۸ نواب و دادسرای ناحیه ۳۴ (ویژه سرقت)، بازپرس پرونده دستور دستگیری متهمان را صادر کرد؛ بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب وارد عمل شدند و با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه زن و مرد جوان را در مرکز تهران شناسایی کردند.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی تلفنی با بازپرس پرونده، راهی مخفیگاه متهمان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه، هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

بررسی‌های ابتدایی بازپرس پرونده نشان داد این زن جوان در ابتدا با نقشه قبلی با شناسایی مردان پولدار و برقراری رابطه عاطفی با آنها، این طعمه‌ها را به خانه خود واقع در خیابان نواب دعوت می‌کرد و حضور این مرد‌ها را با تلفن همراه خود به همدستش اطلاع می‌داده است!

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، همدست زن جوان پس از دریافت این خبر، وارد خانه موردنظر شده و  در آنجا خودش را برادر زن جوان معرفی می‌کرده و پس از ضرب و جرح شدید مالباختگان از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردند و دست به اخاذی 90 میلیون تومانی می‌زدند!

متهمان پس از انتقال به دادسرای ناحیه ۳۴ در تحقیقات به جرم خود مبنی بر اخاذی از ۱۰ مرد پولدار با همدستی یکدیگر معترف شدند!

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ ( ویژه سرقت) متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم