نویدکیا: یک امتیاز هم به ما امید می‌دهد/مسئولیت اتفاقات با من است

نویدکیا: یک امتیاز هم به ما امید می‌دهد/مسئولیت اتفاقات با من است

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف سپاهان با التعاون عربستان که با تساوی همراه بود، اظهار داشت: در نیمه اول هر دو تیم منظم بازی کردند و بازی پایاپای دنبال شد اما در نیمه دوم خیلی غافلگیرانه گل دریافت کردیم و سعی کردیم با تعویض‌ها ریسک بیشتری در مسائل هجومی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها بیشتر استفاده می‌کردیم، افزود: در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، دو ضربه تیم ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد ضمن اینکه شوت‌های خیلی خوب داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: کمی بد شانس بودیم وگرنه می‌شد که برنده بازی باشیم. با این حال همین یک امتیاز هم به ما امید می‌دهد تا در دو بازی آینده نیز به تلاش خود ادامه دهیم.

وی در خصوص شرایط داوری نیز ابراز داشت: درباره داوری نباید نظری بدهم و درست نیست اما یک سری بحث‌های داوری است که باید کارشناسان درباره آن صحبت کند.

بازیکنان تمام تلاش خود را کردند

نویدکیا با اشاره به وضعیت مهاجمان سپاهان تصریح کرد: دو بازی مهم قبلی را از دست داده بودیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود، آنها با تلاش زیاد و آمادگی خوبی وارد مسابقات شدند، اما تأثیر بازی‌های گذشته تیم را از شرایط آرمانی خارج کرد.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان با این بازی که انجام دادند نشان دادند لیاقت صعود دارند اما این موضوع نیاز به هوش و تمرکز بالا و استفاده از موقعیت‌ها دارد. از بازیکنان به خاطر تلاش زیاد تشکر دارم؛ مسئولیت این اتفاقات به عهده من است و باید جوابگو باشم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با یک استراتژی وارد بازی شدیم اما گل خوردن در دقایق ابتدایی نیمه دوم برنامه ما را به هم ریخت؛ می‌توانستیم زودتر برخی تعویض‌ها را انجام دهیم اما همه بازیکنان در زمین خوب ظاهر شدند و به آن‌ها فرصت دادیم تا شانس خود را امتحان کنند؛ از طرفی نمی‌توان تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرد زیرا ممکن است سازماندهی تیم از بین برود.

منبع : مهر