نیمه دوم برتر بودیم/ برای تساوی نجنگیدیم

نیمه دوم برتر بودیم/ برای تساوی نجنگیدیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با استقلال که با شکست تیمش همراه بود، اظهار داشت: خیلی سخت بود که در نشست خبری حاضر شوم، چون بد موقع گل خوردیم و گل بدی هم خوردیم. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود.

وی افزود: همه راه‌ها را بسته بودیم و دلم خیلی سوخت. بازیکنی که خیلی خوب کار کرده بود به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد. زیبایی‌های فوتبال به همین چیزهاست. همانطور که قریشی بارها باعث موفقیت ما شد در این بازی باعث باخت شد. البته مهدی‌پور ارسال خیلی خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم. فضاها را از بازیکنان سرعتی این تیم گرفته بودیم و راهکاری به غیر از ضربات ایستگاهی برای گل زدن به ما نداشتند.

تارتار ابراز داشت: سعی کردیم در نیمه دوم میانگین قدی را بالا ببریم ولی در نهایت گل خوردیم. همه با هم باختیم، مثل زمان‌هایی که همه با هم پیروز می‌شویم.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر تلاش ذوب آهن برای تساوی گفت: هیچ‌وقت برای تساوی نجنگیدیم. این اشتباه را نکنید. در همین بازی هم در نیمه اول سعی کردیم استقلال را از جلو پرس کنیم. برخی از تیم‌ها هزینه‌های زیادی کرده و برای قهرمانی تیم بسته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: ما با توجه به پتانسیل خودمان نتیجه می‌گیریم. در بازی با تیم‌های مدعی به یک شکل و تیم‌های معمولی‌تر یک شکل دیگر به میدان می‌رویم. سعی می‌کنیم برای هر بازی استراتژی مشخصی داشته باشیم.

منبع : مهر