هادی ساعی: سهم بانوان در پست‌های مدیریتی بیشتر باشد

هادی ساعی: سهم بانوان در پست‌های مدیریتی بیشتر باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی بعد از انتخاب ناصر منش به عنوان رئیس هیأت استان ایلام ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوشحالم نامزدها از خانواده تکواندو بودند و نهایتاً با خرد جمعی رئیس جدید اعلام شد. از رئیس قبلی هیأت که در جمع ما نیستند و کارهای خوبی برای تکواندو استان انجام دادند تشکر و قدردانی کرده و ضمن تبریک به آقای ناصر منش، از همه خانواده تکواندو استان می‌خواهم با وفاق و همدلی برای پیشرفت تکواندو که پتانسیل بالایی دارد تلاش کنند.

ساعی با ابراز رضایت از فعالیت بانوان در تکواندو استان ایلام گفت: باعث خوشحالی است که بانوان ایلامی در تمامی عرصه‌ها حضور فعالی دارند. ما به کار و تلاش بانوان اعتقاد داریم، بانوان مسئولیت پذیر بوده با دقت بیشتری کارها را پیش می‌برند. به همین دلیل انتظار دارم سهم بانوان در پست‌های مدیریتی بیشتر باشد و شاهد حضور فعال آنها در رأس هیأت‌های شهرستان‌ها باشیم.

وی افزود: تکواندو استان ایلام سابقه و پیشینه خوبی در تکواندو کشور دارد و با این پتانسیل که امروز از تکواندو استان دیدم، بدون شک می‌توان با کار و تلاش زیاد به روزهای خوب گذشته بازگشت. تلاش می‌کنیم امکانات خوبی در اختیار استان قرار دهیم تا در امر آموزش و بخصوص کلاس‌های داروی فعال‌تر شوند. همچنین به رئیس هیأت تکواندو شهرستان «مهران» قول دادیم برای راه اندازی سالن تکواندو بزرگ‌تر و مجهزتر کمک خواهیم کرد.

هادی ساعی روز جمعه با سفر به دره شهر و دیدار با فرماندار، مسئولین اداره ورزش و جوانان و جمعی از هیئت‌های رزمی این شهرستان، اعلام کرد؛ فدراسیون تکواندو برای راه اندازی یک خانه تکواندو در شهرستان “دره شهر” در صورت آمادگی فرماندار این شهرستان و مسئولان ورزشی استان ایلام همکاری خواهد کرد.

همچنین ساعی در این نشست اعلام کرد؛ ۲ مربی بازیکن‌ساز تکواندو شهرستان دره شهر در کمپ یک هفته‌ای تیم‌های ملی حاضر خواهند شد.

منبع : مهر