هت تریک نکونام با صعود آسیایی کامل شد/ ۳ موفقیت در کمتر از یک سال

هت تریک نکونام با صعود آسیایی کامل شد/ ۳ موفقیت در کمتر از یک سال

به گزارش خبرنگار مهر، ۳ پیروزی و ۲ مساوی در ۵ بازی برای فولاد کافی بود تا با قرار گرفتن در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در روز پنجم این دیدارها، صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده تا آخرین دیدار این تیم مقابل شباب الاهلی صرفاً برای صعود به عنوان تیم اول و صدرنشین گروه باشد.

فولاد که به عنوان قهرمان جام حذفی یکی از دو نماینده آسیایی ایران در لیگ قهرمانان بود، عملکردی بهتر از سپاهان در این دیدارها داشت و در حالی که صعود سپاهان به اما و اگرهای روز پایانی رسیده، فولادی‌ها شکست ناپذیر و با تنها یک گل خورده صعودشان را قبل از اتمام بازی‌ها قطعی کردند؛ که این کار بزرگی بود که نکونام با فولاد به آن دست زد.

جواد نکونام که از مربیان جوان و آینده دار فوتبال ایران است، فصل گذشته در فینال مسابقات جام حذفی موفق شد استقلال را شکست داده تا هم فولاد نخستین قهرمانی‌اش در جام حذفی را جشن گرفته و هم خود نکونام به اولین جام دوران مربیگری‌اش برسد.

نکونام که پس از قهرمانی در حذفی از فولاد جدا شد، خیلی زود به دلیل نتایج ضعیف این تیم در فصل جدید با تصمیم مدیران باشگاه به این تیم بازگشت و این بار بازگشت خود را با شکست دادن پرسپولیس در فینال سوپرجام و به دست آوردن دومین جام خود با فولاد جشن گرفت.

نکونام که پس از بازگشت به فولاد نتایج خوبی با این تیم گرفت و به جز قهرمانی در سوپر جام این تیم را در لیگ برتر هم به رده چهارم رسانده است، در آسیا هم نمایش خوبی ارائه داد تا با ۳ پیروزی و ۲ تساوی به مرحله بعدی صعود کند.

صعود آسیایی با فولاد سومین موفقیت نکونام با این تیم اهوازی بود که در کمتر از یک سال به دست آمد.

منبع : مهر