هفته سوم در سایه جدال مدعیان/ تقابل سپاهان و نوین در اصفهان

هفته سوم در سایه جدال مدعیان/ تقابل سپاهان و نوین در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های لیگ برتر کشور پس از حدود دو ماه وقفه، فردا دوشنبه ۱۵ آبان، با برگزاری شش دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار دو تیم سپاهان نوین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم می‌روند.

فولاد مبارکه سپاهان که مهمان سپاهان نوین است، هم اکنون با ۴ امتیاز از دو برد خود مقابل پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک و به دلیل تفاضل گل در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ سی و ششم قرار دارد و فردا به دنبال سومین برد خود است تا بتواند به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد.

سپاهان نوین نیز که با یک بازی و یک شکست بدون امتیاز در رده نهم جدول جای دارد، تلاش می‌کند روبروی شاگردان مربی سابق خود، خودی نشان دهد تا حداکثر امتیاز ممکن را در خانه خود نگه دارد.

در دیگر دیدارهای هفته سوم نفت و گاز گچساران میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است. شاگردان حمید صادقی شاه‌نشین در شهید شاملی کازرون هم‌اکنون با ۴ امتیاز و و تفاضل گل ۲۲ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و تقابل با گچسارانی که نخستین بازی خود در لیگ برتر را مقابل فرازبام خاییز دهدشت با پیروزی دلنشین ۲۹ بر ۲۴ پشت سر گذاشت، قطعاً جذاب خواهد بود. نفت و گاز گچساران هم اکنون با ۲ امتیاز از یک بازی خود بر پله ششم لیگ ایستاده است. گفتنی است بازی این تیم در هفته اول به دلیل عدم حضور سپاهان نوین برگزار نشد.

در دیگر رقابت‌های هفته سوم گیتی پسند اصفهان، فرازبام خاییز دهدشت را پیش رو دارد. فرازبام با جوانان و استعدادهای نوظهور خود به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در لیگ است. این تیم هم‌اکنون با دو شکست از دو بازی خود بدون امتیاز در رده دهم لیگ قرار دارد و تلاش می‌کند مقابل گیتی پسندی که با ۳ امتیاز پنجم لیگ است، نتیجه بگیرد.

شاگردان حسین اسماعیلی در پیکان خراسان نیز میزبان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد هستند. پیکان که دو شکست مقابل صنعت مس کرمان و زغال سنگ طبس در کارنامه خود دارد، فردا در سومین دیدار خود میزبان شاگردان عزت ا… رزمگر است. پلیمر با بازیکنان ملی‌پوش خود یک پیروزی و یک شکست را تا اینجای لیگ ثبت کرده و هم‌اکنون بر پله هفتم جدول رده‌بندی ایستاده است.

صنعت مس کرمان نیز که دو پیروزی دارد و بخاطر تفاضل گل پس از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در رده دوم جای گرفته، به اراک می‌رود تا سومین دیدار خود را روبروی آلومینیوم اراک برگزار کند. آلومینیوم اراک که در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد، قطعاً تلاش می‌کند جایگاه خود را بهبود بخشد امری که در مقابل یکی از تیم‌های جدول صدرنشین اندکی مشکل به نظر می‌رسد.

در آخرین دیدار فردا زغال سنگ طبس به اصفهان می‌رود تا مهمان پرواز هوانیروز شود. طبس که با یک پیروزی و یک تساوی رده چهارم جدول را به خود اختصاص داده است، در تلاش است با کسب دومین پیروزی خود این بار در اصفهان در کورس بالانشینان باقی بماند.

برنامه و ساعت کامل دیدارهای هفته سوم لیگ سی و ششم به این ترتیب است:

ساعت ۱۶:۱۵: گیتی پسند اصفهان – فرازبام خاییز دهدشت
ساعت ۱۶:۰۰: نفت و گاز گچساران – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
ساعت ۱۶:۰۰: سپاهان نوین اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان
ساعت ۱۶:۰۰: پیکان خراسان – پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد
ساعت ۱۶:۰۰: آلومینیوم اراک – صنعت مس کرمان
ساعت ۱۹:۰۰۰: پرواز هوانیروز اصفهان – زغال سنگ طبس

در جدول رده‌بندی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بر پله‌های اول تا سوم ایستاده‌اند، زغال سنگ طبس و گیتی پسند با ۳ و نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲ امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.

تیم‌های پیکان خراسان، سپاهان نوین، فرازبام خاییز دهدشت، پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.