هفت آزادکار ملی‌پوش قرارداد بستند/ حسن یزدانی بدون تیم!

هفت آزادکار ملی‌پوش قرارداد بستند/ حسن یزدانی بدون تیم!

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود که طی آن تیم پتروپالایش در دو دیدار رفت و برگشت در گروه A به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش خواهد رفت.

این در حالیست که بازار نقل و انتقالات لیگ برتر کشتی آزاد فعلاً داغ است و کشتی گیران و مربیان در حال عقد قرارداد با تیم‌های خود هستند. در این میان تکلیف ۷ آزادکار ملی پوش کشورمان که چندی پیش در رقابتهای جهانی به میدان رفتند هم روشن شده و آنها توانسته اند رسماً به تیم‌های مورد نظر خود بپیوندند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از اواخر ماه جاری با حضور ۸ تیم و در دو گروه برگزار خواهد شد که سه تیم بلیش تاکستان، هوتن قائمشهر و صنایع مازندران با توجه به سرمایه گذاری مطلوب مالی توان جذب ملی‌پوشان را داشته اند.

بطور کلی از ۱۰ آزادکار اعزامی به رقابتهای جهانی تاکنون امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور با تیم هوتن قرارداد بسته اند و رحمان عموزاد به عنوان قهرمان جهان هم با تیم صنایع مازندران به توافق رسمی رسید.

امیرحسین زارع، یونس امامی و علیرضا سرلک نیز به عنوان ملی پوشان کشتی کشورمان با پتروپالایش تاکستان قرارداد بستند.

حال با توجه به تعیین تکلیف این آزادکاران، سه ملی پوش خارج از گود لیگ برتر مانده اند که باید منتظر نتایج مذاکرات تیم‌ها با آنها باشیم. بر این اساس رضا اطری، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان همچنان وضعیت نامشخصی دارند و باید دید این نفرات برای حضور در لیگ برتر امسال چه برنامه‌ای را مد نظر قرار داده اند.

منبع : مهر