هلال احمر استان سمنان ۲۶ عملیات را امدادرسانی کرد

هلال احمر استان سمنان ۲۶ عملیات را امدادرسانی کرد

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هلال احمر استان سمنان از دوازدهم لغایت پانزدهم خردادماه سال جاری ۲۶ عملیات را امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد ۱۶ مورد جاده‌ای، سه مورد خدمات حضوری، پنج مورد شهری، یک مورد کوهستان و یک مورد خدمات مناسبتی را شامل می‌شود.

وی مجموع کل حادثه دیدگان را طی بازه مذکور ۷۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶۵ نفر در سوانح جاده‌ای، سه نفر خدمات حضوری، هفت نفر اتفاقات شهری، یک مورد کوهستان و دو نفر خدمات مناسبتی دچار آسیب شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه مجموع کل نجات یافتگان ۲۷ نفر بوده است، ابراز داشت: از میزان حوادث مذکور بیشترین نجات یافتگان ۲۱ نفر در سوانح جاده‌ای بود که متأسفانه چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند.

محمد خانی با بیان اینکه در تعطیلات نیمه خرداد ماه ۴۸ تیم و ۱۲۱ نفر نیروهای عملیاتی امداد و نجات حضور داشتند، تصریح کرد: در مجموع ۲۰ دستگاه آمبولانس نیز به حوادث مختلف اعزام شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه می‌رسانند، افزود: در بازه مذکور نیز ۴۵ امدادگر و نجات گر، دو دستگاه آمبولانس و یک خودروی امدادی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شده است.

منبع : مهر