همه باید در صف اول خدمت خالصانه و صادقانه به نیازمندان باشیم

همه باید در صف اول خدمت خالصانه و صادقانه به نیازمندان باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر شنبه در مراسم نمادین افتتاحیه هفتمین رزمایش احسان و همدلی (سفره احسان) ویژه توزیع حدود ۲۴ تن گوشت گوسفندی در میان اقشار حمایت پذیر استان، اظهار کرد: روز ولادت با سعادت حضرت جواد الائمه علیه السلام، روز بسیار بزرگ و با عظمتی است. این روز بزرگ را به حضرت بقیه‌الله، رهبر عزیز، امت فداکار، خانواده معزز شهدا و مردم شریف استان مرکزی تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه احسان و همدلی بیان کرد: ماه رجب ماه ولایت، امامت، عدالت و ماه احسان و نیکوکاری و خدمت است. همه باید قدرشناس این نعمت‌ها و در صف اول خدمت خالصانه و صادقانه باشیم؛ به خصوص نسبت به فقرا، محرومین، ایتام، خانواده‌های نیازمند و همچنین بیماران کرونایی.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: باید بتوانیم آب زلال محبت و احسان را به کام نیازمندان و تشنگان برسانیم. امروز به برکت امام راحل، رهبری فرزانه، خون مقدس شهدا و سید شهدای جبهه مقاومت، فرهنگ ایثار و احسان و مجاهدت و نیکوکاری در جمهوری اسلامی رونق ویژه‌ای گرفته است.

دری نجف آبادی بیان کرد: از برادران ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، دیگر دوستان عزیزی که در اجرای این برنامه زحمت کشیدند و همچنین از همه خیرین محترم تشکر می‌کنم. این ماه رجب بسیار فرصت با ارزشی برای احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری است. هر کسی به اندازه وسعش باید به پا خیزد و خدمت کند و چه بسا کار افراد کم بضاعت به مراتب با ارزش تر باشد.

وی در پایان تصریح کرد: من به سهم خودم دست همه خیرین و نیکوکاران را می‌بوسم و دعا می‌کنم خداوند دست‌های شما را فردای قیامت در دست امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) قرار دهد و از شفاعت ایشان بهره‌مند گرداند.

همه باید در صف اول خدمت خالصانه و صادقانه به نیازمندان باشیم

امیر امیرگان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای مواسات و خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده از کرونا و حمایت از مادران باردار و شیرده و کودکان دارای سو تغذیه، مقدار ۲۴ تن گوشت گوسفندی توزیع می‌کند. این بسته‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج دانشجویی توسط گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری همکار قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام، در همه شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی افزود: تمامی این رزمایش‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش گفتمان احسان و نیکوکاری در جامعه است.

گفتنی است در پایان این مراسم از معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

منبع : مهر