همه چیز درباره خرید تابلو چوبی سه بعدی

همه چیز درباره خرید تابلو چوبی سه بعدی

این روزها یافتن محصولات تزئینی که با سلیقه ما جور باشد و بتوان از آن برای زیباسازی منزل استفاده کرد کمی سخت شده است. با این که گزینه‌‌ها خیلی زیاد شده اما یافتن چیزی که دقیقا با سلیقه ما جور باشد کمی دشوار و البته چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. برای همین، ستادیزاین یک پیشنهاد بسیار ویژه برای شما دارد. اگر قصد دارید یک کار تزئینی بسیار زیبا برای جذاب‌کردن دیوار اتاق‌های منزل خود خریداری کنید، حتما تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین را مدنظر داشته باشید. این تابلوهای سه‌بعدی از جدیدترین محصولات ستادیزاین است که با رویکردی متفاوت از دیگر تابوهای چوبی سه‌بعدی موجود در بازار ساخته شده‌اند.

تابلو چوبی سه بعدی چیست

انواع تابلوهایی که تاکنون در بازار دیده می‌شود، تابلوهایی فلت یا تخت هستند که روی یک صفحه طرحی را نمایش می‌دهند، اما تابلوهای چوبی سه‌بعدی یک ویژگی بسیار جذاب دارند. در این مدل تابلوها یک طرح سه‌بعدی با استفاده از چوب و با ظرافت تمام نمایش داده می‌شود. تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین نسبت به تابلوهای چوبی سه‌بعدی موجود در بازار یک ویژگی متمایز دارد و آن هم انتخاب متریال و طرح بسیار مدرن است. این تابلوها با ظرافت تمام و با بهترین متریال موجود در سبک مدرن که قابلیت استفاده برای تمام نقاط خانه را دارد ساخته شده‌اند.

مشخصات تابلو سه بعدی

تابلوهای چوبی از زمانی که ساخته شده و به کشور وارد شده‌اند معمولا طرح‌هایی مشابه داشتند و گویا از جایی به بعد تکرار شده‌اند. این بار گروه ستادیزاین با دست گذاشتن روی این آثار تزئینی جذاب محصولاتی خلق کرده که می‌توانید از آن‌ها نهایت استفاده را برای تزئین کردن دیوارهای منزل خود ببرید.

تابلوهای چوبی سه‌بعدی در اولین جلوه مانند ثبت یک لحظه از زمان و مکان برای همیشه به نظر می‌رسند. این مدل تابلوهای چوبی از بهترین و مرغوب‌ترین چوب‌ها و متریال ساخته شده‌اند و برای همین دوام بالایی دارند. این تابلوها دو رنگ هستند و متریال چوبی آن‌ها، شمایلی وینتیج به آن‌ها داده است. 

خوش ذوقی طراحان این تابلوها باعث شده بتوانید از آن‌ها برای هر منزلی با هر سبک طراحی استفاده کنید. این تابلوها از چند لایه مینیاتوری و بسیار دقیق ساخته شده‌اند. طرحی که در آن‌ها استفاده شده عموما دریاچه‌های زیبا و معروف دنیا مثل دریاچه میشیگان هستند. نقشه جغرافیایی این دریاچه‌ها با ظرافتی خاص و به‌صورت سه‌‌بعدی طراحی شده تا محتوای تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین را تشکیل دهند. قاب این نوع تابلوها نیز بسیار مقاوم هستند و قابلیت نصب روی هر دیواری را دارند. با خرید این تابلوها می‌توانید زیباترین مناظر طبیعی دنیا را به خانه خود بیاورید. (مطالب خواندنی بیشتر را میتوانید از این لینک بخوانید)

انواع تابلو چوبی سه بعدی

برای این که بتوانید به‌سادگی مطابق سلیقه خود یک تابلو چوبی سه بعدی تهیه کنید، گروه ستادیزاین انواعی از این تابلوها ساخته است. گفتیم دشواری انتخاب وسایل تزئینی در این است که بتوانیم چیزی مطابق سلیقه خود پیدا کنیم. ستادیزاین با ساخت انواع این تابلوهای سه‌بعدی توانسته تا حد خوبی سلیقه‌های مختلف در انتخاب آن‌ها را پوشش دهد. در حال حاضر یکی از معروف‌ترین انواع این تابلوهای چوبی سه‌‌بعدی که در اختیار شما قرار گرفته، تابلو چوبی سه‌بعدی با طرح دریاچه میشیگان است. با دریاچه میشیگان چقدر آشنایی دارید؟

دریاچه میشیگان یا Lake Michigan یکی از معروف‌ترین و زیباترین دریاچه‌های دنیاست که در کشور آمریکا واقع شده است. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید نام میشیگان یک نام سرخپوستی به معنای آب بزرگ است. این دریاچه منظره‌ای بسیار جذاب دارد و برای همین نقشه آن محتوای تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین را تشکیل داده است. این تابلوها در دو سایز ۳۰ در ۲۴ سانتی‌متر و ۶۰ در ۴۸ قابل تهیه است. برای خرید تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین در هر کدام از سایزهای گفته شده می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام کنید.

راهنمای خرید تابلو چوبی سه بعدی

برای خرید تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین (https://designseta.com/) می‌توانید به‌صورت آنلاین از هر جای ایران اقدام به خرید کنید. جالب است بدانید هر دو روش خرید جزئی و عمده در این سایت امکان‌پذیر بوده و اگر قصد دارید در مغازه خود نیز این محصولات را بفروشید می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک تعداد زیادی از این تابلوهای چوبی سه‌بعدی از سایت ستادیزاین خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید تکی این تابلوها را دارید حواستان به تخفیف‌هایی که در مناسبت‌های مختلف روی محصولات قرار داده می‌شود، باشد.

ستادیزاین فروشگاه آنلاین بدون مرز

تعداد زیادی فروشگاه آنلاین وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها محصولاتی مثل تابلو چوبی سه‌بعدی خریداری کنید اما چرا این سایت را پیشنهاد می‌کنیم؟ در مرحله اول توجه داشته باشید که محصولات دکوری ستادیزاین را در هر فروشگاهی نمی‌توانید پیدا کنید. مثل همین تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین که محصولاتی بسیار خاص هستند.

از طرفی این گروه ساخت محصولات دکوراتیو و تزئینی برای مناسبت‌های خاص نیز محصولات و تخفیف‌هایی ویژه ارائه می‌دهد. مثلا اگر برای خرید روز زن یا روز ولنتاین دچار مشکل هستید و نمی‌دانید باید چه کادویی را با قیمت ارزان پیدا کنید، بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید همین فروشگاه ستادیزاین است. تابلو چوبی سه بعدی ستادیزاین از همین محصولاتی است که از آن می‌توانید برای خریدهای مناسبتی استفاده کنید.

برای خرید از سایت ستادیزاین نیز دو راه بسیار ساده وجود دارد. راه اول این است که وارد سایت این فروشگاه شوید و با انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید و بعد از تسویه حساب در مدت کوتاهی محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. راه دیگر هم این است که از طریق اینستاگرام مجموعه اقدام کنید. برای خرید از این راه تنها کافیست که عکس محصول را در دایرکت برای ادمین صفحه ارسال کنید و توضیح دهید که سفارش شما تکی یا عمده است.

ویژگی خاصی که این فروشگاه اینترنتی دارد ارسال پیامک خرید، ارسال و تحویل است. این‌گونه شما هر لحظه در جریان جزئیات خرید خود خواهید بود. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که قیمت محصولات به‌‌خاطر نوسانات قیمت در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت خواهد بود. پس اگر قصد خرید دارید می‌توانید با شماره‌های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و تمام ابهامات خود را رفع کنید و همچنین از قیمت روز محصول مطلع شوید. امیدواریم خرید خوبی را تجربه کنید.