همکاری هلال‌احمر و پلیس راهور برای کاهش تصادفات

همکاری هلال‌احمر و پلیس راهور برای کاهش تصادفات

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال احمر با یکدیگر دیدار و درخصوص امدادرسانی در جاده‌های کشور و همچنین برنامه‌ریزی و هم‌افزایی برای پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در ایام نوروز، همفکری و تبادل نظر کردند.

در این دیدار سردار هادیان‌فر از حضور پررنگ تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در جاده‌ها قدردانی کرد و گفت: «در سال‌های گذشته و امسال طرح‌های امدادی هلال‌احمر، حضور نیروهای عملیاتی این جمعیت در جاده‌ها را افزایش داده و این افزایش ظرفیت در ایام خاص چون عید نوروز نشان‌دهنده درایت و مسئولیت‌پذیری هلال‌احمر است.»

رئیس پلیس راهور افزود: حضور به موقع هلال احمری‌ها را بارها دیده‌ام. نمونه بارزش عملیات اربعین بود که در محورهای مواصلاتی غرب کشور در همه جا آن‌ها را دیدم و تأثیر حضورشان مشهود بود.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار تاکید کرد: با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول می‌توان علاوه بر فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از تصادفات، در روند امدادرسانی به حادثه‌دیدگان نیز مؤثر واقع شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به کاهش تصادفات و تلفات آن است اما برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی در پایگاه‌های امدادی در حال خدمت هستند.