هنوز استخدام نشدم و وعده مسئولان هم عملی نشده است!

هنوز استخدام نشدم و وعده مسئولان هم عملی نشده است!

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: الگوی من و کسی که در کشتی بسیار دوستش دارم، حمید سوریان است و من نیز همانند وی برای شادی دل مردم و سربلندی کشورمان تمرینات کشتی را انجام می‌دهم.

دارنده مدال طلای المپیک و جهان در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد به این عناوین دست یابد، تصریح کرد: قطعاً، هدف من از همان اول کسب مدال طلای المپیک و جهان بود که خدا را شکر با کمک پدر و مادرم، مربیانم و کادر فنی تیم ملی و حمایت فدراسیون به این مهم دست پیدا کردم.

وی افزود: انگیزه ام به جهت کسب افتخار برای کشورمان بسیار بالاست و تا زمانی که بتوانم ادامه دهم، به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال‌ها خواهم بود.

گرایی در مورد حال و هوای این روزهای اردوی تیم ملی چگونه است گفت: شرایط بسیار خوب است، خوشبختانه کادر فنی بسیار خوبی داریم و فدراسیون نیز بهترین امکانات را فراهم کرده و ما نیز همدل هستیم تا دل مردم را بار دیگر شاد کنیم.

گرایی در مورد وعده‌های که سال گذشته مسئولان پس از مدال آوری المپیک به وی دادند گفت: نیت اصلی من خوشحال کردن دل مردم است و به دنبال محقق شدن قول‌ها نیستم اما هنوز نه استخدام شدم و نه قول‌ها انجام شده است.

ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان در مورد فشار روانی که بر دوش او وجود دارد گفت: توقع مردم از من بالا و به حق است، کشتی همیشه افتخارآفرین بوده و امیدوارم هم تیم آزاد و هم تیم فرنگی از رقابت‌های پیش رو با دست پر برگردد.

وی در مورد اینکه رابطه اش با محمد بنا پس از کسب مدال‌های المپیک و جهانی چگونه است گفت: محمد بنا را دوست دارم و وی به کشتی گیران خوب انگیزه می‌دهد، اما پس از کسب مدال سختگیرتر شده است. البته می دانم همه این سخت گیری ها فقط برای موفقیت تیم ملی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین جهانی و المپیک است.

دارنده مدال طلای المپیک در پایان خاطرنشان کرد: کشتی به عنوان ورزش اول، در بین مردم جایگاه ویژه دارد. من و سایر ملی پوشان هم فقط به دنبال شادی دل مردم و افتخارآفرینی برای ایران هستیم و امیدوارم در رقابت‌های جهانی موفق باشیم.

منبع : مهر