واسطه ها را در تیم شمسایی حذف کردیم

واسطه ها را در تیم شمسایی حذف کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب سفال منش در نشست خبری کادر فنی تیم ملی فوتسال که عصر امروز دوشنبه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، گفت: همانطور که لیگ را رصد می کنیم تیم های آسیایی را هم رصد می کنیم. شاید یک حلقه گم شده برای فوتسال این بود که برقراری ارتباط با واسطه ها بود و این واسطه ها را در تیم وحید شمسایی حذف کردیم.

وی افزود: با سرمربیان تیم های بزرگ دنیا مثل برزیل و آرژانتین، پرتغال و اسپانیا و همچنین آسیا در ارتباط هستیم و آنها را رصد می کنیم. باید ژاپن را در برنامه ریزی مستثنی کنیم و تغییر نسل را از دو سال قبل شروع کرده اند و در طول سال شش یا هفت تورنمنت دارند. تیم کویت هم میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است. ازبکستان مدام بازی های تدارکاتی انجام می دهند.

مربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از فوتسال گفت: صحبت هایی با چهار تیم بزرگ دنیا و سه تیم آسیایی انجام دادیم و آنها موافقت ابتدایی را اعلام کردند و دیروز نامه نگاری را انجام دادیم. امیدواریم فدراسیون همکاری کند. این نسل، نسل گذشته نیست. این بازیکنان نیاز دارند میدان ببینند و میدان یک مسابقه است. انتظار داریم که بچه ها را کنار هم ببینیم و به آنها اجازه اشتباه کردن و فرصت بدهیم تا در جام ملت ها و جام جهانی آماده بشوند.

ادامه دارد…

منبع : مهر