والیبال ایران جزو تیم های برتر جهان است/ به این تیم افتخار می‌کنم

والیبال ایران جزو تیم های برتر جهان است/ به این تیم افتخار می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، پارک کی‌وون در چهاردهمین دوره مسابقات مردان زیر ۱۸ سال آسیا که در تهران برگزار می‌شود، عضو کمیته کنترل (دستیار ناظر فنی) مسابقات است.

وی در مورد حضور دوباره در ایران گفت: من پس از پایان کارم در تیم ملی، خیلی به ایران آمدم و خوشحالم که دوباره در این کشور هستم. خیلی‌ها هنوز مرا می‌شناسند و این موضوع باعث خوشحالی است.

وی ادامه داد: بسیار دوست دارم که مرتب به ایران سفر کنم اما مسافت طولانی اجازه این کار را به من نمی‌دهد.

پارک کی‌وون خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم. چند روز قبل در مراسم شامی با حضور بازیکنان سابقم شرکت کردم که دورهمی لذت بخشی بود.

وی در مورد میزبانی ایران در قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: میزبانی کامل بود چون ایران، تجربه زیادی در میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی دارد. سطح رقابت‌ها هم بالاست و خوشحالم که کره‌جنوبی، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

وی در مورد عملکرد تیم ملی نوجوانان کره‌جنوبی در دیدار نیمه‌نهایی برابر ژاپن که با شکست کره همراه بود، گفت: من به عنوان ناظر در تهران حاضر هستم و مربی نیستم. تیم کره‌جنوبی بازی خوبی داشت و اگر تیمی در این رده سنی،‌ عملکرد خوبی دارد، جای سئوال برای موارد دیگر از جمله نتیجه باقی نمی‌ماند. برای تیمی که خوب بازی می‌کند، نتیجه مهم نیست و همین که نمایش مناسب و کم تقصی دارد، کافی است.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است، امروز (دوشنبه ۳۱ مرداد) به پایان می‌رسد.

تیم ملی نوجوانان کره‌جنوبی در دیدار رده‌بندی به مصاف هند می رود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۷ و در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف ژاپن می‌رود.

منبع : مهر