واکنش دبیر کل فدراسیون فوتبال به استعفای سرمربی تیم ملی بانوان

واکنش دبیر کل فدراسیون فوتبال به استعفای سرمربی تیم ملی بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، مریم ایراندوست بعد از چند ماه کار به عنوان سرمربی تیم ملی زنان، امروز یکشنبه تصمیم به استعفا از هدایت این تیم گرفت تا ملی‌پوشان بانوان ایران بار دیگر با بلاتکلیفی در این زمینه روبرو شوند.

ایراندوست در حالی متن استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی بانوان را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که صحبت درباره دلایل این تصمیم را به آینده موکول کرده است.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره استعفای ایراندوست گفت: من واقعاً از ایشان مثل تمام مربیانی که برای صلابت فوتبال کشور زحمت کشیده اند تشکر می‌کنم. خانم ایراندوست همواره زحمات بسیاری را کشیده اند و یکی از دلسوزان این حوزه هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: متأسفانه باید بگویم قطعاً ما هم مشکلاتی در راستای کمک به آنها داشته ایم اما وضعیت موجود را نیز باید در نظر گرفت. توسعه فوتبال بانوان در سطح ملی یکی از دغدغه‌های جدی خودم از زمان قبول مسئولیت بوده است. درباره دلایل این جدایی، خانم ایراندوست حتماً نظراتی دارد و ما نیز به هیچ وجه دوست نداریم دلسوزانی شبیه به او را از دست بدهیم.

کامرانی فر هم مثل ایراندوست ترجیح داد درباره این موضوع توضیحات بیشتری ندهد. وی گفت: خانم ایراندوست سکوت کرده است و امیدوارم در آینده از بار مشکلات موجود هم کاسته شود. فعلاً اجازه دهید بنده نیز در این مورد صحبتی نکنم ولی جا دارد باز هم تشکر کنم.

منبع : مهر