واکنش رئیس جدید سازمان لیگ کشتی به مسئولیت جدید

واکنش رئیس جدید سازمان لیگ کشتی به مسئولیت جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید یاری رئیس جدید سازمان لیگ پس از دریافت حکم خود از رئیس فدراسیون کشتی گفت: همانطور که رئیس فدراسیون کشتی بارها اعلام کرده، لیگ کشتی پس از رقابت‌های المپیک و جهانی در اولویت اصلی قرار دارد و ما هرچه لیگ بهتر و پویاتری داشته باشیم، تیم‌های ملی قوی‌تری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: لیگ هم از نظر معیشتی و هم از نظر فنی به کشتی گیران و مربیان کمک می‌کند و حامیان مالی با حضور در لیگ شرایط تمرینی و اردویی را برای کشتی گیران مهیا می‌کنند.

یاری در مورد هدف‌های خود در سازمان لیگ گفت: راه اندازی لیگ‌های پایه در سراسر کشور، لیگ دسته اول و همچنین برگزاری لیگ برتر کشتی از مهمترین هدف‌های ما محسوب می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نسبت به جذب حامیان مالی به ورزش کشتی و لیگ اقدام نمائیم و اگر بتوانیم موضوع تیم داری را به باشگاه داری بسط بدهیم، توانسته‌ایم خدمت بزرگی را به کشتی کشور کنیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: اگر باشگاه‌ها در طول سال فعال باشند و بتوانند به حضور خود در لیگ به صورت سالیانه تداوم بخشند، کشتی صاحب حامیان مالی دائمی خواهد شد و این موضوع باعث حضور سایر اسپانسرها و رغبت آنها برای شرکت در لیگ کشتی خواهد بود.

وی افزود: اگر این مورد به خوبی انجام شود، می‌توانیم لیگ باشگاه‌ها که به نام جام باشگاه‌های جهان شناخته می‌شود را نیز برگزار کنیم و در واقع هم باعث حضور بیشتر تماشاگران در سالن‌های کشتی، هم پخش بیشتر تلویزیونی کشتی و هم آمادگی کشتی گیران در طول سال خواهیم شد.

رئیس هیأت کشتی استان البرز در مورد تعیین تکلیف این هیئت گفت: طبق صحبتی که با فدراسیون کشتی انجام شده است و به دلیل اینکه حضور بنده در سازمان لیگ برای انجام امور محوله وقت و زمان زیادی را طلب می‌کند و دیگر فرصتی برای بنده به جهت رتق و فتق امور هیئت باقی نمی‌ماند، در سریع‌ترین زمان ممکن فردی بعنوان سرپرست هیأت معرفی و پس از آن نیز انتخابات انجام تا تکلیف ریاست هیأت کشتی استان البرز مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی استان البرز از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و کارهای خوبی در رده‌های پایه شده که اگر ادامه دار باشد قطعاً به نتیجه خواهد رسید. امیدوارم فردی کاربلد و توانمند بعنوان رئیس هیأت کشتی این استان انتخاب شود و بنده نیز بعنوان عضوی از جامعه کشتی استان البرز هر کمکی که لازم باشد انجام خواهم داد.

منبع : مهر