واکنش طعنه‌آمیز دنی آلوز به 2 برابر شدن مجازاتش

واکنش طعنه‌آمیز دنی آلوز به 2 برابر شدن مجازاتش

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز همیشه در خط مقدم حاشیه‌سازان فوتبالی بوده و هست؛ چه در دوره اول اولش در بارسلونا چه حالا که در سن 38 سالگی به این تیم برگشته است تا در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند. تازه‌ترین حاشیه این بازیکن برزیلی هم مربوط به اخراج شدنش در بازی اخیر بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید می‌شود، دیداری که در آن به خاطر خطایی سنگین روی یانیک کارسکو مهاجم حریف کارت قرمز گرفت.

خطای آلوز روی بازیکن بلژیکی از نگاه مسئولان کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا آنقدر شدید بوده که مستوجب بیش از یک جلسه محرومیت است و به همین دلیل او به جز یک جلسه محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، یک بازی دیگر هم محروم خواهد بود.

آلوز اما از این حکم ناراضی است و نارضایتی‌اش را هم در قالب پیامی معنادار نشان داد. او در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با گذاشتن یک ایموجی تأسف که دقیقاً ژست او در عکس همراه پست منتشر شده است، نوشته:«فراموش کرده بودم که سازوکار (فوتبال) اینجا چگونه است!!!».

آلوز تأکید کرده که با وجود خشن بودن تکلش، هرگز با نیت مصدوم کردن کاراسکو این تکل را انجام نداده است.

محرومیت ۲ جلسه‌ای آلوز او را از همراه بارسلونا در بازی یکشنبه هفته پیش روی در دربی کاتالونیا در خانه اسپانیول و بازی یکشنبه هفته آینده مقابل والنسیا در مستایا باز خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم