واکنش فدراسیون وزنه برداری به تاخیر در برپایی اردوی تیم ملی

واکنش فدراسیون وزنه برداری به تاخیر در برپایی اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری چندی پیش با توجه به وضعیت نابسامان این رشته المپیکی دست به تغییرات مدیریتی و انتصابات مختلفی زد. در همین راستا بهداد سلیمی به عنوان نایب رئیس و حسین مقامی به عنوان دبیر فدراسیون وزنه برداری منصوب شدند و کوروش باقری هم به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی وارد گود شد.

سپس اعلام شد که وزنه برداران معترض به زودی به اردوی تیم ملی باز خواهند گشت تا تمرینات خود را زیر نظر متولیان جدید فدراسیون و تیم ملی آغاز کنند. در ادامه کوروش باقری از آغاز اردو از روز ۱۱ تیرماه در تهران خبر داد که این تمرینات بنا به دلایلی هنوز استارت نخورد و ابهاماتی را به وجود آورد.

به همین دلیل حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در واکنش به دلیل تأخیر در برگزاری اردوی تیم ملی اعلام کرد: با توجه به اینکه قرار بود محل برگزاری اردوی تیم ملی از استان گلستان به تهران تغییر کند، طبیعتاً باید تجهیزات اردو از آن مکان به تهران منتقل می‌شد. به همین دلیل باید وسایل و امکانات لازم برای برپایی اردو به آکادمی ملی المپیک در تهران انتقال یابد که این کار در حال انجام است و به زودی طی روزهای آینده با دعوت از نفرات مورد نظر کادر فنی، تمرینات اردونشینان آغاز خواهد شد.

منبع : مهر