واکنش ناگلسمان به احتمال مربیگری در لیگ برتر انگلیس

واکنش ناگلسمان به احتمال مربیگری در لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که تابستان اخیر با امضای قراردادی پنج ساله هدایت تیم فوتبال بایرن مونیخ را برعهده گرفت و جانشین هانسی فلیک شد، نسبت به احتمال مربیگری در لیگ برتر انگلیس در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش واکنش نشان داد.

این مربی آلمانی که در سال ۲۰۱۶ هدایت هوفنهایم را برعهده گرفت و در آن سال با داشتن ۲۸ سال سن، رکورددار جوان‌ترین سرمربی تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا شد با عملکرد خوبش در این تیم نظر باشگاه لایپزیگ را به خود جلب کرد و در ادامه در سال 2019 سرمربی این تیم شد.

او در نهایت در تابستان اخیر هدایت پرافتخارترین باشگاه آلمانی یعنی بایرن مونیخ را بر عهده گرفت و شروع خوبی هم در این تیم داشته است، به طوری که تیمش در ۱۲ بازی، آمار ۱۰ پیروزی، یک تساوی و یک شکست با آمار ۵۲ گل‌زده و 9 گل‌خورده را برجای گذاشته است.

ناگلسمان ۳۴ ساله در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «تایمز» در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی برای مربیگری به لیگ برتر انگلیس می‌آیید؟»، گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که من تازه قرارداد پنج ساله‌ام با بایرن مونیخ را آغاز کرده‌ام و امیدوارم بتوانم برای سال‌های زیادی در این تیم بمانم چون عاشق بایرن و شهر مونیخ هستم.

وی افزود: امیدوارم در بایرن مونیخ موفق باشم و اگر اینطور باشد باشگاه باید یک قرارداد پنج ساله دیگری با من منعقد کند.

باواریایی‌ها که در حال حاضر با 19 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا هستند، خود را ‌آماده بازی چهارشنبه شب با بنفیکا در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم