وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای برای کاهش آمار کارکنان ندارد

وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای برای کاهش آمار کارکنان ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ظهر سه شنبه در سفر به پیشوا طی سخنانی گفت: ورزش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف شکل گرفته و بیش از ۴۰ سال برنامه‌ریزی و اجرا در این حوزه رخ داده است.

وی افزود: حدود یک قرن است که در کشورمان ورزشِ سامان یافته به شکل امروزی را داریم و این در حالی است که صاحب ورزش‌هایی با قدمت چند هزار ساله هستیم که اساس قوانین دیگر ورزش‌ها بوده و امروزه در دیگر کشورهای دنیا با عناوین دیگر اجرا می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ بازی بومی- محلی در کشور داریم، افزود: نزدیک به ۴۴۰ مورد از این بازی‌ها دارای آئین‌نامه است، ورزش نیازمند محتوا، فکر و ایده است و نبود تجهیزات نمی‌تواند مانعی برای توسعه آن باشد.

سجادی گفت: کارکنان برخی ادارات ورزش که به صورت قراردادی و هیئتی کار می‌کنند با مشکلاتی در زمینه دریافت حقوق مواجه هستند.

وی افزود: برنامه‌ای برای کاهش آمار کارکنان ورزش نداشته و وظیفه داریم با همفکری و کمک به نحو احسن مشکلاتشان را رفع کنیم، این افراد زینت ورزش هستند و تا امروز یاور و همراه ما بوده‌اند و اکنون که قرار است به شرایط و ایستگاه‌های خوب در کشور برسیم نمی‌توانیم آنها را پیاده کنیم.

سجادی گفت: نیاز به بازبینی در مدیریت‌های ورزشی داریم تا فکر و روحیه جدید به حوزه ورزش تزریق شود، برای تکمیل پروژه‌های ورزشی هر جا نیاز باشد مافوق شرایط عادی کمک کنیم، حتماً تسریع خواهیم کرد.

وی گفت: پروژه استادیوم ورزشی پیشوا تا دهه فجر تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد و اگر زودتر این اتفاق بیفتد نیز استقبال می‌کنیم، از برکات سفرهای استانی این است که از نزدیک مشکلات را دیده و لمس کرده و با دید بهتری می‌توان تصمیم‌گیری کرد.

منبع : مهر