وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی صبح پنجشنبه در بدو ورود به سیستان و بلوچستان در گلزار شهدای بهشت مصطفی (ص) زاهدان حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان به اتفاق ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و جمعی از مسئولین استانی با قرائت فاتحه و اهدای گل یاد و خاطره بیش از ۲ هزار شهید استان سیستان و بلوچستان را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

بنابر این گزارش، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان صبح پنج شنبه در رأس هیأتی از این وزارتخانه از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال رسمی حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی دیگر از مسئولان محلی قرار گرفت.

گفتنی است، بازدید از طرح‌های عمرانی خانه کشتی زابل و استادیوم ورزشی زهک، شرکت در آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی سیستان و بلوچستان، شرکت در جلسه ساماندهی امور جوانان و بازدید از استادیوم ورزشی زاهدان از مهمترین برنامه‌های سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان به استان سیستان و بلوچستان است.

منبع : مهر