وس اندرسون فیلم سیزدهمش را می‌سازد/ هنوز فیلم دوازدهم اکران نشده!

وس اندرسون فیلم سیزدهمش را می‌سازد/ هنوز فیلم دوازدهم اکران نشده!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فیلم استیج، در حالی که چند هفته تا اکران یازدهمین فیلم وس اندرسون یعنی «شهر سیارکی» باقی مانده، خبری از برنامه‌ وی برای شروع ساخت سیزدهمین فیلمش با بازی مایکل سرا در نقش اصلی منتشر شده است.
۱۰ روز دیگر فیلم علمی تخیلی «شهر سیارکی» وس اندرسون راهی سینماها می‌شود و در همین حال این کارگردان در حال تدارک پروژه‌های بعدی خود است.
پاییز امسال هم فیلم «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» دوازدهمین فیلم بلند وی که دومین اقتباس او از رولد دال است و برای نتفلیکس تهیه شده اکران می‌شود که بندیکت کامبربچ، رالف فاینس، دو پاتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیواد در آن بازی می‌کنند.
اکنون رابرت یومن، فیلمبردار گفته پروژه مرموز جدید اندرسون اواخر امسال آغاز خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه وس اندرسون کار می‌کند و معتاد به کار است گفت: ما درست پس از «شهر سیارکی» پریدیم توی «هنری شوگر». اسپانیا بودیم و بعدش رفتیم انگلیس… درباره وس همیشه چیزی در حال وقوع است.
در حالی که اطلاعاتی درباره فیلم جدید فاش نشده گفته شده مایکل سرا (که ابتدا خبر بازی او در «شهر سیارکی» منتشر شده بود)، جف گلدبلوم و بنیسیو دل تورو در فیلم جدید حضور دارند. احتمالا باید انتظار داشت در چند ماه آینده، شمار زیادی از بازیگران مطرح به این پروژه ملحق شوند.
در عین حال فیلم «هنری شوگر» شامل چهار داستان جداگانه با بازیگرانی است که در داستان‌ها نقش‌های متفاوتی دارند. سه داستان روی صحنه است و یکی دیگر در جنگل رخ می‌دهد و هر یک بسیار متمایز از دیگری است.
یومن گفت: برای این فیلم ما همه‌اش را ۱۶ میلیمتری فیلمبرداری کردیم و وقتی فیلم تمام شده را دیدم، اولین چیزی که گفتم این بود که من فقط ۱۶ میلیمتری را دوست دارم.
این فیلمبردار گفت: فیلم ظاهری متمایز دارد و باز هم، وس مرزها را جابه‌جا می‌کند و این بار سبک بسیار متفاوتی با آنچه وی معمولا انجام می‌دهد، خواهیم دید.
«شهر سیارکی» با بازی تام هنکس و اسکارلت جوهانسون ساخته شده و «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» پاییز امسال در نتفلیکس اکران می‌شود و احتمالا به جشنواره‌های پاییزی هم می‌رسد.