وضعیت بازیکن مونتزا پس از چاقو خوردن در میلان

وضعیت بازیکن مونتزا پس از چاقو خوردن در میلان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پابلو ماری مدافع اسپانیایی تیم فوتبال مونتزا که روز گذشته (جمعه) در یک سوپرمارکت در حومه شهر میلان چاقو خورد، تحت عمل جراحی قرار گرفت اما او حداقل تا دو ماه دیگر نمی‌تواند به میادین برگردد.

ماری ۲۹ ساله در اصل بازیکن تیم آرسنال است که تابستان امسال به صورت قرضی به تیم تحت تملک سیلویو برلوسکونی پیوست. او روز گذشته در حومه شهر میلان مشغول خرید بود که یک مرد ۴۶ ساله به نام آندره‌آ تامبولینی که ظاهراً دچار اختلالات روانی هم بوده به او و 4 نفر دیگر حمله می‌کند و در این میان صندوق‌دار 30 ساله فروشگاه را هم به ضرب چاقو به قتل می‌رساند.

از قضا در همان لحظه، ماسیمو تارانتینو یکی از بازیکنان پیشین سری A که در فروشگاه حضور داشت به سمت فرد ضارب حمله و او را خلع سلاح می‌کند. در این حادثه ماری از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار و به همین دلیل هم تحل عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه موفقیت‌آمیز بوده هرچند او را حداقل برای دو ماه از میادین دور نگه خواهد داشت.

در پی وقوع این اتفاق باشگاه مونتزا که روز دوشنبه این هفته قرار است با بولونیا مصاف کند، خواهان به تعویق افتادن این مسابقه شد که سازمان لیگ ایتالیا درخواستش را رد کرد. باشگاه آرسنال و سرمربی این تیم میکل آرتتا نیز در تماس‌هایی که با ماری داشتند، از او حمایت کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم