وقوع حریق در ۳ کارگاه مبل‌سازی در چهاردانگه

وقوع حریق در ۳ کارگاه مبل‌سازی در چهاردانگه

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه واقع در محله علی‌آباد قاجار، کوچه کاج گفت: ساعت ۱۲:۱۲ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محله علی‌آباد قاجار، کوچه کاج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش‌نشانی تهران است اما با توجه به تماس‌های شهروندان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در محل حادثه مشاهده شد که سه باب سوله هر یک به وسعت ۷۰۰ متر، مسقف با سقف‌های شیروانی و با کاربری مبل‌سازی، رنگ‌کاری مبل، رویه‌کوبی مبل و مشاغل مربوطه شعله‌ور بود؛ به‌گونه‌ای که در ابتدا شعله‌های آتش به بیرون سرایت کرده بود.

ملکی عنوان کرد: شدت حرارت به حدی بود که بخشی از سقف‌ها حالت خود را از دست داده بود. آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و در حال حاضر شعله‌زنی کامل انجام شده است و لکه‌گیری در مراحل پایانی است.

منبع : مهر