وقوع ۳ حادثه واژگونی خودرو در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

وقوع ۳ حادثه واژگونی خودرو در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مورد حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: حوالی ظهر امروز دوشنبه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر ۵۸ محور دامغان-سمنان به پایگاه هلال احمر آهوان گزارش و بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه در مجموع چهار حادثه‌دیده بر جای گذاشت، افزود: متأسفانه یکی از پنج سرنشین این پراید در صحنه جان خود را از دست داد و عملیات امدادرسانی با رهاسازی فرد فوت‌شده ساعت ۱۳:۳۰ خاتمه یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در حادثه دیگری صبح امروز واژگونی رانا در کیلومتر ۱۳ محور آرادان به سرخه به پایگاه هلال احمر ده نمک گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه نیز پنج مصدوم بر جای گذاشت که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمد خانی بابیان اینکه ساعت ۰۳:۴۰ بامداد واژگونی نیسان کیلومتر ۱۰ محور فولاد محله –کیاسر به وقوع پیوست، تصریح کرد: این حادثه نیز با نجات تنها مصدوم حادثه ساعت پنج بامداد روز دوشنبه خاتمه یافت.

وی افزود: رعایت سرعت مناسب و داشتن استراحت کافی می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کند لذا از رانندگان تقاضا می‌شود به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی حتماً توقف کرده به طور کامل از خودرو پیاده شده و سپس طی مسیر کنند.

منبع : مهر