وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۳ نفر جان باختند

وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۳ نفر جان باختند

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته انحراف از جاده و واژگونی پژو پارس کیلومتر ۱۵۰ محور دامغان – طرود به وقوع پیوست، ابراز داشت: بلافاصله نیروهای امدادی از پایگاه جندق به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه دو نفر در این حادثه جان باختند.

وی بابیان اینکه در این سانحه رانندگی شش نفر دچار حادثه شدند، افزود: این عملیات با انتقال مجروحان به مراکز درمانی و فوتی‌ها ساعت ۲۳ همان شب به پایان رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ساعت ۱۶:۱۲ روز گذشته انحراف از جاده سمند و سقوط از پل محدوده کیلومتر ۸۴ محور میامی-سبزوار فوت در صحنه یک هموطن را رقم زد، ابراز داشت: این حادثه چهار مصدوم نیز بر جای گذاشت.

محمد خانی در ادامه تصریح کرد: واژگونی خودرو ساینا کیلومتر ۵۵ محور شاهرود- میامی با سه مصدوم، واژگونی پراید کیلومتر پنج محور آرادان-سرخه با چهار مصدوم و نقص فنی اسکراس کیلومتر ۶۵ محور دامغان- سمنان مهم‌ترین حوادث رانندگی شبانه روز گذشته در استان سمنان بوده است.

وی افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود سرعت مطمئن را رعایت کرده و به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی حتماً استراحت کافی را داشته باشند تا شاهد تکرار این حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم

منبع : مهر