وکیل سابق مارادونا انگشت اتهام را به‌سمت خانواده او نشانه گرفت

وکیل سابق مارادونا انگشت اتهام را به‌سمت خانواده او نشانه گرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک به یک سال پس از مرگ دیه‌گو آرماندو مارادونا و کمتر از یک هفته پس از سالروز تولد اسطوره فقید فوتبال آرژانتین، مرحله‌ای جدید از تحقیقات درباره عوامل درگذشت کاپیتان پیشین آلبی‌سلسته آغاز شده است. در این دور از تحقیقات اولین بار ماتیاس مورلا، دوست و وکیل سابق مارادونا احضار شده است تا درباره این ماجرا به قاضی دادگاه سن‌اسیدرو که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را به‌عهده دارد، توضیح دهد. او نه به‌عنوان متهم یا شریک جرم، بلکه به‌عنوان شاهد و به‌درخواست وکلای دختران مارادونای فقید، دالما و جیانیا به دادگاه فراخوانده شده است اگرچه دختران مارادونا با ماتیاس مورلا اختلافاتی دارند و در ماجرای فوت پدرشان از او کینه به‌دل گرفته‌اند.

ظاهراً اما عکس این موضوع هم صدق می‌‌کند و ماتیاس مورلا معتقد است که اهمال دختران مارادونا در مرگ پدرشان تأثیرگذار بوده است، در واقع در جلسه سه‌ساعته‌ای که مورلا توضیحات خود را در دادگاه ارائه کرد، او مدعی شد که بی‌تفاوتی دختران مارادونا در انجام مراقبت حداکثری از پدرشان در مرگ «پسر طلایی» فوتبال آرژانتین تأثیر داشته است.

مورلا دقایقی پس از حضورش در دادگاه برای ارائه توضیحات به قاضی، گفت‌و‌گوی کوتاهی با رسانه‌ها داشت و به آنها گفت: «من در این جلسه می‌خواهم همه آنچه را از دیه‌‌گو دیدم شرح بدهم و وضعیت او را در جلساتی که دیدم توضیح دهم.»

وکیل سابق مارادونا سپس توضیحاتش در دادگاه را با حمله مستقیم به دختران مارادونا آغاز کرد، او گفت: «این‌که مارادونا پس از عمل جراحی‌اش در خانه‌ای در منطقه تیگره نگهداری شود آن هم در حالی که امکان پرستاری از او در خانه‌اش در منطقه لاپلاتا وجود داشت، یک تصمیم جنون‌آمیز بود که توسط خانواده مارادونا اتخاذ شد. شرایط مراقبت از مارادونا در آن خانه در منطقه تیگره بد بود. دیه‌گو هرگز در آن خانه زندگی نکرده بود. من وقتی در آنجا به او سر زدم دیدم که حالش خوب نیست و صدایش هم عجیب بود؛ مثل ربات شده بود.

به‌نظر می‌رسد در نزاع حقوقی میان بازماندگان مارادونا و وکیل او هریک از طرفین سعی دارند دیگری را مسبب  کم‌کاری در مراقبت از اسطوره فقید آرژانتین جلوه دهد و باید دید که در نهایت قضات آرژانتینی سهم کدام طرف را در رقم خوردن یکی از تلخ‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال بیشتر می‌داند.

انتهای پیام/+

منبع : تسنیم