وینیسیوس جونیور تا 2026 در رئال مادرید می‌ماند

وینیسیوس جونیور تا 2026 در رئال مادرید می‌ماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینیسیوس جونیور که در فینال فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا گل قهرمانی رئال مادرید را مقابل لیورپول به ثمر رساند تا این باشگاه به چهاردهمین قهرمانی‌اش در اروپا برسد، در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه اسپانیایی قرار دارد، این در حالی است که قرارداد فعلی‌اش در سال 2024 منقضی می‌شود.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ رئال مادرید در آستانه اعلام تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور تا پایان ماه ژوئن 2026 قرار دارد. بر این اساس توافقات بین طرفین صورت گرفته و انتظار می‌رود در هفته‌های پیش‌رو این قرارداد امضا شود و باشگاه رئال مادرید هم در ماه آینده میلادی (جولای) رسماً این تمدید قرارداد را اعلام کند.

بند فسخ این بال برزیلی در قرارداد جدید هم یک میلیارد یورو خواهد بود. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید اخیراً در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» اسپانیا گفته بود که پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی 40 میلیون یورویی به وینیسیوس داده بود که این بال برزیلی آن را رد کرده بود.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»؛ پیشنهاد PSG به وینیسیوس 21 ساله 12 برابر حقوق فعلی او و 4 برابر حقوقی است که قرار است با تمدید قراردادش از رئال بگیرد.

وینیسیوس جونیور فصل اخیر در ۵۲ بازی آمار ۲۲ گل‌زده و 20 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و به رئال مادرید برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا کمک کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم