ویژه‌برنامه‌های جام جهانی قطر اعلام شد/ در تدارک استودیو در کیش

ویژه‌برنامه‌های جام جهانی قطر اعلام شد/ در تدارک استودیو در کیش

سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش درباره برنامه‌هایی که برای بازی‌های جام جهانی قرار است از این شبکه پخش شود به خبرنگار مهر بیان کرد: ما طرحی را در شبکه ورزش داریم که مدتی است آغاز شده و تا شروع بازی‌های جام جهانی روی آن متمرکز خواهیم بود و شامل پخش برنامه‌هایی از ادوار مختلف جام جهانی می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه با نام «تا جام جهانی» که به صورت هر شبی ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود ابتدا خلاصه‌ای از ادوار مختلف جام جهانی و بعد از آن هم مسابقات کامل را پخش می‌کنیم.

مدیر شبکه ورزش از مستندهای مرتبط نیز خبر داد و گفت: همچنین باکس پخش مستند را در ساعت ۱۶ داریم و مستندهایی که درباره جام جهانی ساخته شده‌اند را پخش می‌کنیم. این مستندها از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌روند و پخش آن‌ها تا پایان تابستان ادامه دارد.

وی همچنین درباره ویژه‌برنامه‌های مرتبط با پوشش رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز عنوان کرد: چند استودیو به همین مناسبت خواهیم داشت که استودیوی اصلی در تهران است و این ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۲ از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود که به صورت تخصصی و با جزییات جام جهانی و ۳۲ تیم حاضر در آن را بررسی می‌کند. قرار است در کیش هم استودیو داشته باشیم تا برخی مهمانان خاص خارجی و داخلی را آنجا دعوت کنیم.

منبع : مهر