پاداش سوری‌ها برای شکست دوباره تیم ملی بسکتبال ایران

پاداش سوری‌ها برای شکست دوباره تیم ملی بسکتبال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و سوریه در چارچوب پنجره دوم انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که آخرین رقابت دو تیم سال گذشته در چارچوب انتخابی کاپ آسیا با شکست تاریخی و دور از ذهن ایران به پایان رسید. دیداری که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اولین رقابت دو تیم پس از آن بازی به حساب می آید.

بنا بر ادعای سایت عربی «کوره»برای برگزاری این دیدار «فراس معلا» رئیس فدراسیون ورزش های عمومی در سوریه وعده پرداخت پاداش به ملی پوشان بسکتبال کشورش را داده است البته در صورتیکه آنها بتوانند برنده این بازی شوند. این مقام ورزشی در سوریه قول داده است در صورتی که تیم ملی بسکتبال کشورش موفق به شکست ایران شود پاداش های مالی زیادی را به بازیکنان بسکتبالی بدهد.

این وعده مالی قطعا انگیزه بالاتر بسکتبالیست های سوریه را برای دیدار با ایران موجب خواهد شد به خصوص که آنها پنجشنبه گذشته نخستین دیدار خود در پنجره دوم انتخابی جام جهانی را با برتری ۸۰ بر ۶۴ برابر بحرین به پایان رساندند. بعد از آن بازی هم «فراس معلا» در تماس با مربیان و بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورش پیروزی کسب شده را به آنها تبریک گفته بود.

تیم ملی بسکتبال سوریه در شرایطی مقابل بحرین پیروز شد که «عمر عدلبی» یکی از بازیکنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت. این بازیکن در ترکیب تیم ملی سوریه برای دیدار با ایران هم غایب خواهد بود.

در روزی که سوری ها موفق به شکست بحرین شدند، تیم ملی بسکتبال ایران در تالار آزادی مقابل قزاقستان شکست خورد و صدر جدول رده بندی را در گروه D انتخابی جام جهانی از دست داد. از همین رو دیدار روز یکشنبه تعیین کننده خواهد بود.

منبع : مهر