پاراکمانداران ایران صاحب سه مدال طلا و دو مدال نقره شدند

پاراکمانداران ایران صاحب سه مدال طلا و دو مدال نقره شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پاراتیراندازی با کمان امروز نیز در قونیه پیگیری شد و کمانداران کشورمان در بخش تیمی به مصاف رقبای خود رفتند و صاحب ۳ مدال طلا و ۲ مدال نقره شدند.

نتایج کمانداران کشورمان به شرح زیر است:

تیم دوبل مردان ریکرو
تیم ایران با ترکیب غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد پس از استراحت در نیمه‌نهایی، برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

تیم ریکرو میکس
تیم ایران با ترکیب سمیه رحیمی و اصغر زارعی نژاد در نیمه‌نهایی به مصاف تیم آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و برای کسب مدال به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

تیم دوبل مردان کامپوند
تیم ایران با ترکیب علی سینا منشازاده و هادی نوری در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۲۴ مقابل امارات به پیروزی رسید و برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۵ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم دوبل بانوان کامپوند
تیم ایران با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در دیدار فینال به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۹ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم میکس کامپوند
تیم ایران با ترکیب علی سینا منشازاده و مریم یاورپور در نیمه نهایی به مصاف تیم امارات رفت و با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۰۴ به پیروزی رسید. تیم ایران برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۰ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

منبع : مهر