پاری‌سن‌ژرمن با دمبله به توافق رسید

پاری‌سن‌ژرمن با دمبله به توافق رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری فوت‌مرکاتوی فرانسه اعلام کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با عثمان دمبله بال فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا به توافق دست پیدا کرده است.

دمبله ۲۴ ساله تنها تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و حاضر به تمدید قراردادش هم نیست. او اما نه تنها قراردادش را تمدید نمی‌کند بلکه تا الان حاضر به قبول پیشنهادهای سایر تیم‌ها هم نمی‌شد که همین مسئله خشم بارسایی‌ها را برانگیخت و سبب شد که آنها او را به نیمکت‌نشینی تا آخر فصل تهدید کنند.

اکنون اما به نظر می‌رسد که او در آستانه ترک کاتالونیا است و PSG در نظر دارد بازیکن سابق تیم رن را به فرانس برگرداند.

به گزارش فوت‌مرکاتو، لئوناردو مدیرورزشی پاریسی‌ها شخصاً برای مذاکره با دمبله دست به کار شده است و توانسته نظر او را هم جلب کند اما مشخص نیست که همه مراحل انتقال او به پاریس که مهمترین آن جلب نظر باشگاه بارسلونا در مورد رقم انتقال بازیکن است، تا 24 ساعت آینده که پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود انجام شود.

 

به نظر می‌رسد که پاریس تنها مقصد دمبله است چرا که تا کنون دو مشتری دیگر او، چلسی و منچستریونایتد اقدامی برای جذب او انجام نداده‌اند. در حقیقت انتقال دمبله به منچستریونایتد به کلی منتفی است چرا که این باشگاه به خبرنگار نشریه منچسترایونینگ نیوز اعلام کرده که هیچ پیشنهادی برای خرید دمبله نداده است.

دمبله سال ۲۰۱۷ با رقم نجومی ۱۲۶ میلیون پوند از بوروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست اما دوران حضورش در این تیم تحت الشعاع مصدومیت‌های متوالی قرار گرفت و هرگز آنطور که تصور می‌شد در این تیم مهره‌ای کارساز نبود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم